Maja

(4.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Ogólnie sklep oceniam...
Ogólnie sklep oceniam dobrze . Towar równo poukładany na półkach itp.Moim zdaniem jednak towaru jest zbyt dużo. Na górnych półkach gdzie są poukładane gry planszowe wydaje nam się że konstrukcja może runąć wprost na nas. Trudne jest też wyciągniecie gry z pod podstawy konstrukcji . Pracownicy są mili i pomocni lecz bardzo pilnują aby nikt niczego nie ukradł to właśnie stanowi duży dyskomfort dla klienta. Zastanawiam się czy pracownicy muszą aż tak pilnować nas klientów dosłownie stojąc im za plecami.Krótko mówiąc uważam to za ich największy minus .

Irena_74

25.08.2012

Placówka

Kolno, kolejowa

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu papierniczego...
Do sklepu papierniczego poszłam z powodu potrzeby zakupu notesu B5 w kratkę z gumką. Jestem osobą, która starannie sobie planuje wykonywanie spraw. Na wejściu zauważyłam Panią w ciemnych włosach, która coś liczyła w asortymencie. Nie przeszkadzało jej to jednak w tym, by zwrócić na mnie uwagę i powitać. Ponieważ była ona zajęta, a artykuły papiernicze znajdują się po przeciwnej stronie sklepu od razu skierowałam swe kroki wgłąb pomieszczenia. Było tam trzech pracowników - Pan obsługiwał starszego klienta. Wszędzie było czysto i porządnie. Towar leżał poukładany na regałach. Zapytałam o notesik, którego poszukiwałam i okazało się, że jest - i to jeszcze tańszy, niż na allegro! Wielce zadowolona dokonałam zakupu i wyszłam pożegnana przez ekipę sklepu.

Żaneta

05.01.2012

Placówka

Gdynia, Starowiejska 24

Nie zgadzam się (3)
Poszłam do sklepu...
Poszłam do sklepu papierniczo-usługowego, żeby zmienić gumkę na pieczątce. Pan przyjmujący zlecenie kazał napisać nowy napis na kartce formularza. Sprawdził też tuszownicę. Była mocno wybita starym napisem, więc wymagana była i jej wymiana. Poprosiłam też o zmianę tuszu z czarnego na granatowy. Odbiór był następnego dnia po pełnych 24 godz. Następnego dnia wróciłam. Pieczątka miała dobry napis, ale zauważyłam, że tusz był czarny. Powiedziałam, że zamawiałam niebieski. Sprzedawczyni siedząca obok przy skanowaniu potwierdziła, iż tak było, a pan przyjmujący zlecenie widocznie nie zanotował odpowiedniej informacji. Obsługująca mnie pani wymieniła tuszownice na granatową szybko i bez słowa. Zapłaciłam naprawdę niewiele. Punkt ten ma chyba największy wybór w mieście, dostępne sa tam wszystkie rodzaje pieczątek łacznie z maciupkimi wyglądającymi jak miniaturowe myszki do komputera oraz takie, które swym wyglądem mylą się z pisakami. Ceny także należą do niskich. Bardzo mi się też podobał wystrój sklepu w pucharach i wiecznych piórach. Oprócz pieczątek sprzedawali dyplomy, puchary, grawerowali, kserowali i skanowali.

demo

22.11.2010

Placówka

Gdynia, Starowiejska 24

Nie zgadzam się (0)

Maja

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Maja?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ogólnie sklep oceniam...
Ogólnie sklep oceniam dobrze . Towar równo poukładany na półkach itp.Moim zdaniem jednak towaru jest zbyt dużo. Na górnych półkach gdzie są poukładane gry planszowe wydaje nam się że konstrukcja może runąć wprost na nas. Trudne jest też wyciągniecie gry z pod podstawy konstrukcji . Pracownicy są mili i pomocni lecz bardzo pilnują aby nikt niczego nie ukradł to właśnie stanowi duży dyskomfort dla klienta. Zastanawiam się czy pracownicy muszą aż tak pilnować nas klientów dosłownie stojąc im za plecami.Krótko mówiąc uważam to za ich największy minus .