dvdmax.pl

(1.65)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 12)

w dniu 23.12...
w dniu 23.12 dokonuję zakupu płyt przez platformę Allegro (informacja o wysyłce po zakupie na aukcji - wysyłka natychmiast), wiedząc, że jest wzmożony okres dostaw przedświątecznych dzwonię do biura klienta z prośbą o możliwie szybką wysyłkę. Rozmowa jest nagrywana i otrzymuję informację iż przesyłka jest właśnie pakowana i zostanie wysłana 23.12 albo 24.12. Jest to dla mnie ważne bo jest to prezent. Pani z którą rozmawiam informuje mnie, że wyślą przesyłkę w w ww. czasie ale nie gwarantuje, że zostanie ona dostarczona do świat. Przesyłka nie zostaje wysłana ani w czwartek ani w piątek. Dzwonię do Państwa w poniedziałek 27.12 przed godz. 15:00. rozmawiam z kobietą, która nie słucha co się do niej mówi a jedynie to że jak mi nie odpowiada jak firma pracuje mogę zrezygnować sobie z zamówienia. Przyznam, że mnie zatkało, pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta, mówię pani że chyba nie tak traktuje się klienta a ta osoba. Pani cytuje mi jakąś formułkę dotyczącą Allegro a ja że o tym chcę rozmawiać, kobieta rzuca słuchawkę!!!!!! mimo, iż jasno mówię że nie skończyłam rozmowy!!!!!!! Totalne dno w obsłudze klienta!!!! Firmie nie zależy na klientach uprzedzam innych kupujących o podejściu do osoby kupującej i obsłudze by unikali zakupów w tym sklepie a tym bardziej kontaktu do biura obsługi klienta a raczej biura zbywania klienta!!!

Niezweryfikowany Klient_X5SP

27.12.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zablokowali mnie, czyli...
Zablokowali mnie, czyli swojego klienta, na wszystkich swoich kontach na znanym portalu aukcyjnym za negatywną opinię o tym, że przysłali mi produkty niepełnowartościowe, mimo iż w opisie były jako zupełnie nowe. Wskutek zablokowania nie mogłem skorzystać z darmowej wysyłki smart, tylko musiałem zrobić zakupy przez stronę Internetową, ponosząc dodatkową, drogą opłatę za przesyłkę. Dlatego nie polecam!!!

Klient_4jBn

09.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z całego serca...
Z całego serca nie polecam!!! Dwukrotnie otrzymałam informację mailową oraz telefoniczną, że wyślą towar i nie zrobili tego. Jak w końcu wysłali zamówienie otrzymałam produkt, którego nie zamawiałam. Oczywiście nie chcą przysłać zamawianego przeze mnie produktu. Każą zwrócić błędny produkt na własny koszt. Obsługa rzuca słuchawką i nie dopuszcza mnie do głosu. Brak możliwości wyjaśnienia sprawy. NIE POLECAM!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_JU5C

25.11.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
nie ufam tego...
nie ufam tego sklepu !!! niestety jestem nie zadowolony kupiłem jedne a przyszło inne

Klient_K8wk

15.05.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zamowienie 20050566133026 DVDmax.pl...
Zamowienie 20050566133026 DVDmax.pl Nie jest to blender który zamówiłem !!! Na zdjęciu macie „Kitchen Collection „!!!! Dzwoniłem do państwa , zapytałem czyli napewno to jest „Kitchen Collection” ? -powierzali ze jak na zdjęciu tak i jest takiej samy ... Oszukańczy !!! Wysłali do mnie blender tej samej marki tylko „EXPLORE MIX & GO COOL” !!! A nie „Kitchen Collection” !!! Jestem w szoku!!! Oczekiwał inny a nie to co mi wysłali i dzwoniłem !!! Błagałem ze by był napewno ten co macie na zdjęciu !!! Nie zadowolony ogólnie !!! Do tego wszystkiego jeszcze i długo wysyłacie do klienta paczkę !!! Jak by nie zadzwonił i nie przyspieszył to czekał by miesiąc !!! Wszystko złe u was !!!

Klient_1J4b

14.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem 4 płyty...
Zamówiłem 4 płyty blueray w tym jedną podwójną. W jednym przypadku film, który miał być z polskim lektorem i napisami, okazał się produktem w wersji niemieckiej. Drugi, podwójny, był w uszkodzonym opakowaniu. Po interwencji przysłano nowe opakowanie, ale na jedną płytę. Jeśli ktoś lubi wycieczki do kuriera w czasach epidemii i nieuprzejme panie (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), które obsługują telefony, to dobry sklep. I dowiesz się, że na uwzględnienie reklamacji oni mają 2 lata!

Niezweryfikowany Klient_qsuf

06.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ogromny wybór płyt.....
Ogromny wybór płyt.. Szybka wysyłka i szybkie wyszukiwanie potrzebnych tytułów.

Andrzej_684

08.09.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Sklep ten obfituje...
Sklep ten obfituje w wielki asortyment płyt DVD, blue-Ray, cd, vcd i wiele wiele innych rodzajów. Można tam znaleźć ogromną gamę filmów, zarówno najnowszych, jak tez tych starszych, mających nawet kilkadziesiąt lat. W ofercie są także seriale polskie i zagraniczne. Oprócz płyt dostaniemy tam także tradycyjne książki oraz nowoczesne audiobooki. Według mnie strona jest trochę zaśmiecona reklamami i zwiastunami filmów, za dużo na niej drobnych elementów, które niepotrzebnie nas rozpraszają. Ale sam opis poszczególnych produktów i ich ilustracja są jak najbardziej prawidłowe.

Poziomka

31.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM...
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!! Sprzedawca niegrzeczny, agresywny - wysyła wyzwiska na maila, ale to dopiero po wszystkim, bo gdy są wielokrotne prośby o kontakt, o realizację, z tym, kontaktu nie ma. Sprzedaje towar, którego nie posiada na stanie, dlatego później się nie odzywa. Linie telefoniczne ma nieaktywne, więc dodzwonić też się nie da. Na uwagę zasługuje słownictwo tego sprzedawcy - odzywki do klienta, typu "WAL SIĘ" itp., to standard. Jeśli nie chcecie być poniewierani, darujcie sobie u nich zakupy. Nie widziałem nigdy w życiu takiej agresji i bezczelności u żadnego sprzedawcy. Po prostu DNO. Polecam lekturę komentarzy na jednym z jego kont Allegro - drake2

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (7)
Na stronę sklepu...
Na stronę sklepu dvdmax.pl trafiłam poszukując filmu "Sztos". Oferta sklepu okazała się być bardzo szeroka, a sposób prezentacji filmów i innych towarów bardzo przejrzysty i łatwy do nawigacji. Bez najmniejszego kłopotu złożyłam zamówienie, rejestrując się jednocześnie na stronie sklepu. Zamówiony towar docierał do mnie dość długo - blisko 2 tygodnie, ale był bardzo starannie zapakowany i dobrze zabezpieczony na czas wysyłki.

Ania_5

15.11.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)

dvdmax.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż dvdmax.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

w dniu 23.12...
w dniu 23.12 dokonuję zakupu płyt przez platformę Allegro (informacja o wysyłce po zakupie na aukcji - wysyłka natychmiast), wiedząc, że jest wzmożony okres dostaw przedświątecznych dzwonię do biura klienta z prośbą o możliwie szybką wysyłkę. Rozmowa jest nagrywana i otrzymuję informację iż przesyłka jest właśnie pakowana i zostanie wysłana 23.12 albo 24.12. Jest to dla mnie ważne bo jest to prezent. Pani z którą rozmawiam informuje mnie, że wyślą przesyłkę w w ww. czasie ale nie gwarantuje, że zostanie ona dostarczona do świat. Przesyłka nie zostaje wysłana ani w czwartek ani w piątek. Dzwonię do Państwa w poniedziałek 27.12 przed godz. 15:00. rozmawiam z kobietą, która nie słucha co się do niej mówi a jedynie to że jak mi nie odpowiada jak firma pracuje mogę zrezygnować sobie z zamówienia. Przyznam, że mnie zatkało, pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta, mówię pani że chyba nie tak traktuje się klienta a ta osoba. Pani cytuje mi jakąś formułkę dotyczącą Allegro a ja że o tym chcę rozmawiać, kobieta rzuca słuchawkę!!!!!! mimo, iż jasno mówię że nie skończyłam rozmowy!!!!!!! Totalne dno w obsłudze klienta!!!! Firmie nie zależy na klientach uprzedzam innych kupujących o podejściu do osoby kupującej i obsłudze by unikali zakupów w tym sklepie a tym bardziej kontaktu do biura obsługi klienta a raczej biura zbywania klienta!!!