Opinia użytkownika: Klient_X5SP
Dotycząca firmy: dvdmax.pl
Treść opinii: w dniu 23.12 dokonuję zakupu płyt przez platformę Allegro (informacja o wysyłce po zakupie na aukcji - wysyłka natychmiast), wiedząc, że jest wzmożony okres dostaw przedświątecznych dzwonię do biura klienta z prośbą o możliwie szybką wysyłkę. Rozmowa jest nagrywana i otrzymuję informację iż przesyłka jest właśnie pakowana i zostanie wysłana 23.12 albo 24.12. Jest to dla mnie ważne bo jest to prezent. Pani z którą rozmawiam informuje mnie, że wyślą przesyłkę w w ww. czasie ale nie gwarantuje, że zostanie ona dostarczona do świat. Przesyłka nie zostaje wysłana ani w czwartek ani w piątek. Dzwonię do Państwa w poniedziałek 27.12 przed godz. 15:00. rozmawiam z kobietą, która nie słucha co się do niej mówi a jedynie to że jak mi nie odpowiada jak firma pracuje mogę zrezygnować sobie z zamówienia. Przyznam, że mnie zatkało, pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta, mówię pani że chyba nie tak traktuje się klienta a ta osoba. Pani cytuje mi jakąś formułkę dotyczącą Allegro a ja że o tym chcę rozmawiać, kobieta rzuca słuchawkę!!!!!! mimo, iż jasno mówię że nie skończyłam rozmowy!!!!!!! Totalne dno w obsłudze klienta!!!! Firmie nie zależy na klientach uprzedzam innych kupujących o podejściu do osoby kupującej i obsłudze by unikali zakupów w tym sklepie a tym bardziej kontaktu do biura obsługi klienta a raczej biura zbywania klienta!!!