Ze względu na spowodowaną stłuczkę korzystałem z usług towarzystwa, w którym byłem ubezpieczony (AC). Ponieważ samochód wymagał odholowania, wezwałem za pośrednictwem infolinii lawetę. Samochód przyjechał w przeciągu 20 minut (stłuczka miała miejsce w centrum Torunia) i sprawnie odholował moje auto do najbliższego serwisu Fiata.
W dalszej kolejności musiałem zgłosić szkodę poprzez infolinię. O dokumentację zdjęciową zadbał pracownik, który mnie odholował do serwisu, resztą zajął się warsztat w porozumieniu z firmą MTU. Zwrot kosztów za naprawę odbył się bez żadnych ingerencji z mojej strony, protokół, jaki musiałem wypełniać, był czytelny i nieskomplikowany. Towarzystwo wysyłało ów protokół pocztą.
Plusy:
- profesjonalna obsługa
- szybki czas rozliczenia
Minusy:
- brak możliwości załatwienia wszystkiego w placówce
Podczas zgłoszenia szkody powstałej podczas stłuczki na konsultanta ( pana do wyceny) musiałem czekać prawie miesiąc. Pan od wyceny był bardzo opryskliwy, cwaniak jakby pracował w firmie za karę. Zaniżone koszty części, stosowanie zamienników zamiast oryginałów to dopiero czubek góry lodowej. O samochodzie zastępczym można zapomnieć. Jedyny plus po całym zajściu zapytałem sąsiadki ile płaci za oc. Po jej opłatach nie dziwię się praktyk tej firmy ponieważ dawno utonęła by w długach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.