Chciałam kupić konkretny produkt z gazetki promocyjnej Tesco, wybrałam się więc do sklepu w C.H. Marino. Zauważyłam, że nie ma tu wielu klientów, nie było też kolejek do kas. Wzięłam mały koszyk i weszłam na salę sprzedaży. Przy wejściu znajdowały się standy z produktami promocyjnymi z obecnej gazetki. Znalazłam interesującą mnie kawę, a ponieważ miałam jeszcze trochę czasu, postanowiłam przejść się po sklepie. Ogólnie panował tu porządek, nawet w części z odzieżą, gdzie trwała promocja wyprzedażowa. Nic nie utrudniało poruszania się po sklepie - palety w środkowej alejce były tak ustawione, że dało się swobodnie obok nich przejść. Przeszłam przez stoisko nabiałowe, które było bardzo dobrze zaopatrzone, a następnie przez alejkę z sokami i skierowałam się do kasy. Było otwartych ok. 1/3 kas, do każdej z nich były średnio po 2 osoby. Wybrałam jedną kasę, gdzie zostałam miło powitana przez uśmiechniętą kasjerkę. Pani zapytała czy mam kartę CLUBCARD, zeskanowała moje zakupy, a po zapłaceniu pożegnała z uśmiechem. Jestem bardzo zadowolona z tak szybkich zakupów i sprawnej obsługi.
Tesco to sieć sklepów samoobsługowych w której skład na terenie Polski wchodzą supermarkety i hipermarkety. Na świecie sklepy są zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytani, Irlandii, Europy środkowej oraz Azji. W ofercie sklepów znajdują się artykuły spożywcze, przemysłowe oraz odzież W celu zapobiegania marnotrawienia żywności sklepy przekazują nadwyżki żywności potrzebującym.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.