Wena

(4.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu stało kilka manekinów ubranych w ubrania z oferty sklepu. Ubrania na manekinach były czyste, bez pognieceń. Kiedy weszłam do sklepu, pracownica siedziała za ladą i rozmawiała przez telefon. Odpowiedziała na moje "dzień dobry" i kontynuowała rozmowę. Ubrania były rozwieszone w dwóch rzędach - na górze i na dole - i każda sztuka miała metkę z ceną. Ubrania w górnym rzędzie były powieszone ciasno i trudno mi było je przeglądać. Wybrałam do mierzenia marynarkę i pokazałam ją sprzedawczyni, która wskazała mi ręką przymierzalnię. Podłoga i lustro w przymierzalni były czyste, ale był tylko jeden haczyk. Kiedy wyszłam z przymierzalni, pracownica stała za ladą, nie zapytała mnie o nic, więc sama odwiesiłam marynarkę. Kiedy wychodziłam ze sklepu, sprzedawczyni nic nie powiedziała.

Aszka

21.05.2012

Placówka

Olsztyn, Pułaskiego 7

Nie zgadzam się (0)
Przed sklepem stało...
Przed sklepem stało 6 manekinów, na których wyeksponowano ubrania i dodatki - szale i torebki. Ubrania na manekinach wyglądały estetycznie - nie były brudne, pogniecione, miały przypięte ceny, ni nie leżało na podłodze. W sklepie za ladą stałą sprzedawczyni, która powiedziała "dzień dobry", kiedy weszłam. Ubrania wisiały na wieszakach, wzdłuż ściany. Były równo powieszone, z podziałem na spodnie, swetry, bluzki, itp., i posiadały ceny. W ofercie były także szale i torebki. Szale zostały rozwieszone na wieszaku tak, że każdy był widoczny, natomiast torebki było mi trudno oglądać. Zostały zawieszone na jednym zaczepie, więc jedna zasłaniała drugą, itd. Kiedy zobaczyłam torebkę, która mi się podobała, zapytałam o inne kolory. Pracownica poszukała kilkanaście sekund i znalazła taką samą w innym kolorze. Podała cenę i pokazała inne, podobne torebki.Kiedy wychodziłam ze sklepu, odpowiedziała na moje "do widzenia".

Aszka

14.04.2012

Placówka

Olsztyn, Pułaskiego 7

Nie zgadzam się (0)
Sklep zachęca do...
Sklep zachęca do zakupów w nim atrakcyjnymi, bo niewygórowanymi cenami. Oferta jest dosyć szeroka - spodnie, spódnice, swetry, koszule, ale też dodatki - torebki, szaliki, bielizna. W przeglądaniu ubrań trochę przeszkadza to, że są ciasno powieszone. Sprzedawczyni jest sympatyczna i pomocna - pokazuje inne rozmiary i kolory ubrań, zagaduje. Szkoda, że nie można z nią negocjować cen, ale nie jest właścicielką sklepu, więc nie może.

Aszka

11.11.2010

Placówka

Olsztyn, pl. Pułaskiego 7/11A

Nie zgadzam się (0)

Wena

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wena?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu stało kilka manekinów ubranych w ubrania z oferty sklepu. Ubrania na manekinach były czyste, bez pognieceń. Kiedy weszłam do sklepu, pracownica siedziała za ladą i rozmawiała przez telefon. Odpowiedziała na moje "dzień dobry" i kontynuowała rozmowę. Ubrania były rozwieszone w dwóch rzędach - na górze i na dole - i każda sztuka miała metkę z ceną. Ubrania w górnym rzędzie były powieszone ciasno i trudno mi było je przeglądać. Wybrałam do mierzenia marynarkę i pokazałam ją sprzedawczyni, która wskazała mi ręką przymierzalnię. Podłoga i lustro w przymierzalni były czyste, ale był tylko jeden haczyk. Kiedy wyszłam z przymierzalni, pracownica stała za ladą, nie zapytała mnie o nic, więc sama odwiesiłam marynarkę. Kiedy wychodziłam ze sklepu, sprzedawczyni nic nie powiedziała.