Witam!Przyciągnęła mnie reklama,"Dla nas najważniejszy jest klient" Wtedy nie zrozumiałam podstępu reklamyZakupiłam komplecik wypoczynkowy,sofa plus fotel i ławę...nowoczesny,niebanalny desing,przemiła obsługa,która wręcz czarowała Po zakupie mebli i wpłacie zaliczki zaczęły się schody,na meble czekałam ok 1,5 miesiąca,dzwoniłam,przypominałam o swoim zamówieniu,a Oni niby czekali na dostawę od producenta,dalam im czas,bo pomyślałam, że materiał na kanapę przędą w chinach a drzewo sprowadzają z Australii Meble trafiły do domu, huraaa!...ale z czego się cieszyć,ława porysowana,dzwonilam w sprawie reklamacji,jeżdziłam do salonu,pisałam pisma odwołujące.Zero odzewu Postraszyłam nawet rzecznikiem spraw konsumenckich,Przemila Pani tylko się uśmiechnęła i powiedziała, ze nie wygram bo dobrych mają prawnikówKpina,teraz zrozumiałam sens hasła...Najważniejszy jest klient,do chwil gdy dokona zakupu a póżniej klient staje się natrętem!Pozdrawiam cały zespół 'Czarodziejów"Meblomak
- obsługa kompetentna, posiadająca niezędną wiedzę na temat sprzedawanego asortymentu, jednak przy bardziej wnikliwych pytaniach nt. spraw technicznych rozkładania mebla czy budowy i właściwości materiałów użytych w produktach poziom wiedzy jest bardzo mały. Duża wiedza nt. handlowe np. na pytanie "W czym mogę służyć , ale "czy ma Pan jakieś pytana " , terminy realizacji, gwarancja dobre umiejętności negocjacyjne - mówienie językiem korzyści.
-wygląd bardzo schludny i elegancki, kobiety ubrane w biało-czarne stroje bardzo zadbane, pachnące, uśmiechnięte. Zachowanie bardzo dobre - przywitanie klienta w pierwszym kontakcie, służenie radą , prezentacja produktu, kontakt wzrokowy odpowieni, dystans ciałą i język ciała również wg zasad obsługi lienta -pozycja otwarta w rozmowie.
- oferta przeciętna, ale bardzo ładnie zaaranżowany salon, ceny średnio wysoka półka
-czas oczekiwania na obsugębardoz długi w tych momentach, kiedy jest więcej niż trzech kleitntó zainteresowanych na salonie - wynika to z małej obsady - 2 osoby. Również czas przyjmowania zamóienie za długi jak na standardy handlu meblami - podpatrzyłem około 10 minut.
- miejsce- Galeria Handlowa Gala - bardzo elegancje wręcz eksluzywne, urozmaicone obrazami kwiatami i inneymi dodatkami do aranżacji wnętrz
- obsługa kompetentna, posiadająca niezędną wiedzę na temat sprzedawanego asortymentu, jednak przy bardziej wnikliwych pytaniach nt. spraw technicznych rozkładania mebla czy budowy i właściwości materiałów użytych w produktach poziom wiedzy jest bardzo mały. Duża wiedza nt. handlowe np. na pytanie "W czym mogę służyć , ale "czy ma Pan jakieś pytana " , terminy realizacji, gwarancja dobre umiejętności negocjacyjne - mówienie językiem korzyści.
-wygląd bardzo schludny i elegancki, kobiety ubrane w biało-czarne stroje bardzo zadbane, pachnące, uśmiechnięte. Zachowanie bardzo dobre - przywitanie klienta w pierwszym kontakcie, służenie radą , prezentacja produktu, kontakt wzrokowy odpowieni, dystans ciałą i język ciała również wg zasad obsługi lienta -pozycja otwarta w rozmowie.
- oferta przeciętna, ale bardzo ładnie zaaranżowany salon, ceny średnio wysoka półka
-czas oczekiwania na obsugębardoz długi w tych momentach, kiedy jest więcej niż trzech kleitntó zainteresowanych na salonie - wynika to z małej obsady - 2 osoby. Również czas przyjmowania zamóienie za długi jak na standardy handlu meblami - podpatrzyłem około 10 minut.
- miejsce- Galeria Handlowa Gala - bardzo elegancje wręcz eksluzywne, urozmaicone obrazami kwiatami i inneymi dodatkami do aranżacji wnętrz
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.