Japparts

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Do sklepu przyjechałem...
Do sklepu przyjechałem w ccelunabycia stosownego asortymentu do mojego samochodu, po wczesniejszej korespondencji mailowej z pracownikami tegoż sklepu. Ze wzgledu na 7 opcji do wyboru czesci ( od najtanszej do najdrozszej) postanowiłem zakupić konkretna część , obsługujacy mnie sprzedawca wykazał sie niewiedzą stanu zapasów na magazynie. Po moim zasugerowaniu okazało sie ze czesc tej firmy jest. nastepnie zadałem pytanie o inny asortyment, sprzedawca nie krył poirytowania pytaniem, nie miał pojęcia o jaką czesc chodzi. w sukurs przyszedł mu drugi siedzacy obok, ktory zorientował sie w ''temacie''. Obsługa troche leniwa wpatrzona w monitor komputera...brak kontaktu i powitania klienta oraz milej atmosfery. ogólnie na -1.

Drake

28.09.2012

Placówka

Gdańsk, cyprysowa 5

Nie zgadzam się (1)
Pierwszym problemem było...
Pierwszym problemem było dotarcie do sklepu. Pomimo posiadania dokładnego adresu, bardzo złe oznaczenie umożliwiło mi odnalezienie najpierw numeru ulicy ,potem konkretnego budynku. Możliwość zaparkowania przed sklepem dla co najmniej kilku pojazdów pomimo braku wyznaczenia konkretnego placu do postoju. W pomieszczeniu włączony wentylator zwiększał komfort oczekiwania na zakup. Dwóch sprzedawców i jeden kasjer co skraca całkowity czas obsługi. Pracownik sklepu mnie obsługujący bardzo sprawnie wyszukał w komputerze wskazany przeze mnie produkt. Na moje zapytania odnośnie problemów technicznych związanych z zakupem w/w części , sprzedawca bardzo zachowawczo reagował,raczej przytakując lub wzruszając ramionami. Poinformował mnie,że to co wskazał mu system to wszystko co może mi zaproponować. Oferta i asortyment bardzo szeroki co nie było dla mnie zaskoczeniem z racji tego, iż jest to główny magazyn/filia tej sieci sklepów.

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2010

Placówka

Gdańsk, Słowackiego 130

Nie zgadzam się (25)

Japparts

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Japparts?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do sklepu przyjechałem...
Do sklepu przyjechałem w ccelunabycia stosownego asortymentu do mojego samochodu, po wczesniejszej korespondencji mailowej z pracownikami tegoż sklepu. Ze wzgledu na 7 opcji do wyboru czesci ( od najtanszej do najdrozszej) postanowiłem zakupić konkretna część , obsługujacy mnie sprzedawca wykazał sie niewiedzą stanu zapasów na magazynie. Po moim zasugerowaniu okazało sie ze czesc tej firmy jest. nastepnie zadałem pytanie o inny asortyment, sprzedawca nie krył poirytowania pytaniem, nie miał pojęcia o jaką czesc chodzi. w sukurs przyszedł mu drugi siedzacy obok, ktory zorientował sie w ''temacie''. Obsługa troche leniwa wpatrzona w monitor komputera...brak kontaktu i powitania klienta oraz milej atmosfery. ogólnie na -1.