Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Japparts
Treść opinii: Pierwszym problemem było dotarcie do sklepu. Pomimo posiadania dokładnego adresu, bardzo złe oznaczenie umożliwiło mi odnalezienie najpierw numeru ulicy ,potem konkretnego budynku. Możliwość zaparkowania przed sklepem dla co najmniej kilku pojazdów pomimo braku wyznaczenia konkretnego placu do postoju. W pomieszczeniu włączony wentylator zwiększał komfort oczekiwania na zakup. Dwóch sprzedawców i jeden kasjer co skraca całkowity czas obsługi. Pracownik sklepu mnie obsługujący bardzo sprawnie wyszukał w komputerze wskazany przeze mnie produkt. Na moje zapytania odnośnie problemów technicznych związanych z zakupem w/w części , sprzedawca bardzo zachowawczo reagował,raczej przytakując lub wzruszając ramionami. Poinformował mnie,że to co wskazał mu system to wszystko co może mi zaproponować. Oferta i asortyment bardzo szeroki co nie było dla mnie zaskoczeniem z racji tego, iż jest to główny magazyn/filia tej sieci sklepów.