Mini Europa

(2.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 17)

Dzień dobry, Jestem zbulwersowany...
Dzień dobry, Jestem zbulwersowany obsługą w sklepie Mini Europa. W dniu 4 X 2021 około 12..00 zapytałem o możliwość rozmienienia 10 zł. Odmówiono mi, co jest zrozumiałe i akceptowane. Postanowiłem jednak kupić towar, lecz tego odmówiono mi również. Na pytanie o cenę pani odpowiedziała, że nie wie, ile kosztuje, po czym odwróciła się tyłem i stwierdziła, że gdybym wcześniej nie prosił o rozmienienie banknotu, to co innego. A tak to nie... Z kolei 9 X rano inna ekspedientka oświadczyła, że nie sprzeda mi towaru, ponieważ nie ma jak wydać reszty. To też jest zrozumiałe. Niemniej nie rozumiem, w jakim celu natychmiast zaczęła mi tłumaczyć, że "ma na to paragraf w przepisach". Generalnie panie rzadko mówią "dzień dobry", a ich praca ogranicza się do przyjęcia pieniędzy (o ile akurat są przy kasie). Zero uśmiechu. Identyczne odczucia o antypatyczności obsługi mają członkowie mojej rodziny. Z poważaniem, Klient

Niezweryfikowany Klient_o3De

11.10.2021

Kontakt online

Warszawa, Ludna 10

Nie zgadzam się (0)
Mini Europa na...
Mini Europa na Ludnej 10 jest jednym z najgorszych sklepów w jakich przyszło mi robić zakupy. Nie wiem czy jest to spowodowane tym iż jest to sklep czynny 24 godziny i pracownicy nie muszą się starać o dobrą opinię i obsługę czy ma to jakieś inne podłoże. Towaru jest tam sporo, ale każdy artykuł jest droższy o ok 30-50% niż w innych sklepach. Obsługa jest powolna, niemiła, arogancka i każde wejście do tego sklepu kończy się jakąś niemiłą sytuacją. Radzę omijać wielkim łukiem ten sklep.

zarejestrowany-uzytkownik

05.07.2014

Placówka

Warszawa, Ludna 10

Nie zgadzam się (0)
Podczas dzisiejszej wizyty...
Podczas dzisiejszej wizyty w Mini Europie, podobnie jak wiele razy wcześniej, na dziale warzywno - owocowym czuć było zapach zgnilizny i nieświeżego towaru. Biorąc pod uwagę bardzo wysokie ceny w tym sklepie, sklep powinien być czystszy a produkty świeże. Na dziale mięsnym z kolei zauważyłam, że wędliny są zleżałe, podsuszone i mało apetycznie wyglądające.

Magnifax

11.09.2013

Placówka

Warszawa, Górnośląska 13/15

Nie zgadzam się (2)
Od czasu przy...
Od czasu przy okazji drobne zakupy robię w delikatesach Mini Europa.Sklep jest nawet spory ,ale alejki są wąskie.Komfort poruszania się po nim jest więc za tą sprawą nikły.Ceny, cóż do niskich nie należą.Jednak gdy robimy niewielkie, impulsowe zakupy nie jest to aż tak bardzo dotkliwe dla naszego portfela i domowego budżetu.Coś do wypicia i przekąszenia na iż , na kolację da się kupić.Zawsze zwracam uwagę na produkty które tu są sprowadzane indywidualnym kanałem dystrybucji.Zawsze coś kupię dobrego i nie banalnego.Czekolada szwajcarska, kremowy jogurt Olmy z ciasteczkami i czekoladowym sosem……Nowości też pojawiają się szybko.Kupuję chipsy serowe które dopiero co pojawiły się na rynku.Dodatkowo garmażerka i rożno.Alkohole w dużym wyborze, wyeksponowane w dużej witrynie.Przy kasie kilka osób.Ale część obsługi przejmuje kasa alkocholowa.Długo nie czekam.Kasjerka w firmowym stroju, ma przypięty identyfikator.Skanuje moje wiktuały, podaje kwotę do zapłaty.Paragon reszta i zakupy skończone.

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2012

Placówka

Warszawa, Bonifraterska 6

Nie zgadzam się (0)
Delikatesy, część przemysłowa...
Delikatesy, część przemysłowa z dobrymi produktami ekologicznymi do prania i czyszczenia. Wybieram saszetki z płynem do odplamiania, są w komplecie, zgrzane po dwie, z przyklejoną jedna ceną 11,50 pln. Mam koszyk pełen zakupów, płacę i wychodzę ze sklepu.W domu sprawdzam odruchowo rachunek, w nim saszetki płynu do odplamiania za 23 pln. Dziwnie drogo.Po kilku dniach zaglądam do Mini Europy z reklamacją zakupu. Rozmowa z kierowniczką jest mało komfortowa: trzeba było od razu zauważyć, już za późno. Czyli przepłaciłam, ale jestem gapa i za rękę nie złapałam. No cóz, deliktatesy, musi być drogo. Zatem radzę wszystkim, sprawdzajcie rachunki przy kasie!!

zarejestrowany-uzytkownik

11.01.2012

Placówka

Warszawa, Bonifraterska 6

Nie zgadzam się (5)
Sklep ten można...
Sklep ten można krótko scharakteryzować jednym zdaniem. A więc – bogaty asortyment, dobre wyposażenie, dobra obsługa i... wysokie ceny. Jeśli chcemy kupić coś dobrego jakościowo i być sprawnie obsłużonym, to śmiało możemy kierować się w to miejsce. Przy kasie jednak okaże się, że za tą jakość trzeba odpowiednio zapłacić. Personel w sklepie służy pomocą i jest w wystarczającej ilości. Towar świeży i różnorodny. Rekompensuje nam to nieco wyższe ceny.

Michał_1464

19.11.2011

Placówka

Warszawa, Ludna 10

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, choć przekłada się to na wyższe ceny niż w sąsiednich delikatesach (o ok.15-20%). Niemniej jakośc obsługi podczas mojej wizyty byłą na wysokim poziomie. Przy każdym stoisku od razu podchodził do mnie pracownik i pytał w czym może mi pomóc. Towar był odpowiednio i czytelnie oznakowany oraz jasno podzielony na odpowiednie działy. Sklep był czysty, a powietrze odświeżone. Również czas obsługi krótki, praktycznie nie było kolejki, a pracownik na kasie sfinalizował moje zakupy w ok. 2 minuty.

zalogowany_użytkownik

07.11.2011

Placówka

Warszawa, Bonifraterska 6

Nie zgadzam się (2)
Weszłam do delikatesów...
Weszłam do delikatesów by kupić coś do picia i zjedzenia. Sklep ten jeżeli chodzi o ceny jest dość drogi. W asortymencie są produkty bezpośrednio sprowadzane z rynków zagranicznych i dostępnych tylko w Mini Europie. Już po wejściu zmuszona jestem ominąć przeszkodę w postaci nie rozdysponowanego towaru który w wózku czeka na rozłożenie na półki. Dodatkowo alejka jest zatarasowana przez stojących dość nie fortunnie klientów. Podchodzę do działu z garmażeryjnymi wyrobami i ciastami. Ten towar jest tu w bogatym wyborze i wygląda wielce apetycznie. Dwie sprzedawczynie ubrane w polarowe brązowe bluzy stoją odwrócone plecami i są pochłonięte rozmową. Nie reagują na moją osobę .Dwu krotnie muszę mówić co ma być mi podane. Przy kasie również podobna sytuacja. Dwie panie jedna z nich wykłada towar i druga dotrzymująca jej towarzystwa głośno rozmawiają(obie ubrane w rude dopasowane bluzeczki z krótkim rękawem i założonymi brązowymi fartuszkami typu motylek). Rozmowę stara się kontynuować nawet wówczas gdy siada do kasy by podliczyć moje zakupy. Mam nie miłe wrażenie iż nie jestem klientem a intruzem który przeszkadza. Opuszczam sklep zdegustowana postawą personelu.

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2010

Placówka

Warszawa, Mickiewicza 27

Nie zgadzam się (26)

Mini Europa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mini Europa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzień dobry, Jestem zbulwersowany...
Dzień dobry, Jestem zbulwersowany obsługą w sklepie Mini Europa. W dniu 4 X 2021 około 12..00 zapytałem o możliwość rozmienienia 10 zł. Odmówiono mi, co jest zrozumiałe i akceptowane. Postanowiłem jednak kupić towar, lecz tego odmówiono mi również. Na pytanie o cenę pani odpowiedziała, że nie wie, ile kosztuje, po czym odwróciła się tyłem i stwierdziła, że gdybym wcześniej nie prosił o rozmienienie banknotu, to co innego. A tak to nie... Z kolei 9 X rano inna ekspedientka oświadczyła, że nie sprzeda mi towaru, ponieważ nie ma jak wydać reszty. To też jest zrozumiałe. Niemniej nie rozumiem, w jakim celu natychmiast zaczęła mi tłumaczyć, że "ma na to paragraf w przepisach". Generalnie panie rzadko mówią "dzień dobry", a ich praca ogranicza się do przyjęcia pieniędzy (o ile akurat są przy kasie). Zero uśmiechu. Identyczne odczucia o antypatyczności obsługi mają członkowie mojej rodziny. Z poważaniem, Klient