Opinia użytkownika: Klient_o3De
Dotycząca firmy: Mini Europa
Treść opinii: Dzień dobry, Jestem zbulwersowany obsługą w sklepie Mini Europa. W dniu 4 X 2021 około 12..00 zapytałem o możliwość rozmienienia 10 zł. Odmówiono mi, co jest zrozumiałe i akceptowane. Postanowiłem jednak kupić towar, lecz tego odmówiono mi również. Na pytanie o cenę pani odpowiedziała, że nie wie, ile kosztuje, po czym odwróciła się tyłem i stwierdziła, że gdybym wcześniej nie prosił o rozmienienie banknotu, to co innego. A tak to nie... Z kolei 9 X rano inna ekspedientka oświadczyła, że nie sprzeda mi towaru, ponieważ nie ma jak wydać reszty. To też jest zrozumiałe. Niemniej nie rozumiem, w jakim celu natychmiast zaczęła mi tłumaczyć, że "ma na to paragraf w przepisach". Generalnie panie rzadko mówią "dzień dobry", a ich praca ogranicza się do przyjęcia pieniędzy (o ile akurat są przy kasie). Zero uśmiechu. Identyczne odczucia o antypatyczności obsługi mają członkowie mojej rodziny. Z poważaniem, Klient