Hyundai

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (18 z 23)

Obsługa salonu bardzo...
Obsługa salonu bardzo kompetentna i uprzejma.

Jarosław_444

30.12.2022

Placówka

Dąbrowa Górnicza, 11-go Listopada 31

Nie zgadzam się (0)
Serwis , który...
Serwis , który poza wymianą oleju za ponad 1000zł nie potrafi zrobić nic. Może nie tyle nie potrafi tylko nie chce. Kupiłeś auto i się psuje to martw się sam. Za każdym razem jak coś się działo to nie widzieli przyczyny... "nic nie słyszymy" . Mechanik nic nie znalazł. Oględziny wyglądają jak w przedszkolu . Auto na podnośniku i mechanik chodzi w koło samochodu. Porażka . Nigdy więcej Hyundai. Nigdy więcej z Jasnogórskiej z Krakowa

Niezweryfikowany Klient_j6cR

09.04.2021

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60

Nie zgadzam się (0)
Panowie sa bardzo...
Panowie sa bardzo mili ale w budynku jest strasznie zimno,bez mozliwosci wypicia ciepłej herbaty nawet wody. W całym budynku wieje klimatyzacja mimo zimna na zewnątrz a serwis auta trwał kilka godz wiec niestety ale wrocilam od nich przeziębiona:( brak takich podstawowych rzeczy jak ciepla herbata czy woda. Zero...nic...

Niezweryfikowany Klient_rAXD

29.09.2020

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do salonu Marki Hyundai, ponieważ chciałem zakupić nowe auto jak i dobrać najkorzystniejsze dla siebie finansowanie pojazdu na firmę. Zostałem bardzo ciepło przywitany przez pracowników salonu, po krótkiej chwili podszedł do mnie jeden z przedstawicieli marki Hyundai aby wypytać co tu robię. Specjalista zadawał dużo pytań pod kątem moich potrzeb, typu jak dużo jeżdżę miesięcznie, czy częściej są to wyjazdy poza miasto, czy jednak poruszanie się głównie po ulicach mojego miasta. Pytał o potrzeby związane z wyposażeniem pojazdu, ładownością etc. Model zaproponowany przez doradcę spełniał moje oczekiwania, pozostawało już tylko wynegocjowanie ceny. I tu kolejne zaskoczenie ponieważ, pomimo rabatu na zakup nowego auta, w jego cenie otrzymałem również czujniki parkowania przód-tył i przyciemniane tylne szyby bez dodatkowych kosztów, na czym nie ukrywam mi bardzo zależało. Kolejnym pozytywnym zaskoczeniem jest to, że specjalista poinformował mnie o kosztach przeglądów i serwisu, pomimo, że zapomniałem o to zapytać, a nie zapominajmy, że jest to również ważny czynnik(u mnie), który przemawia za zakupem auta danej marki. Uważam, że warto odwiedzić ten salon, jeżeli szukają Państwo nowego samochodu.

Niezweryfikowany Klient_2V5u

01.09.2020

Placówka

Kielce, ul. Morcinka 1

Nie zgadzam się (0)
Za dobry filtr...
Za dobry filtr paliwa w Hyundai I 30 diesel. Rok temu kupiłem 2 letniego I 30 diesla. Gwarancja 5 letnia, więc byłem spokojny o niespodziewane koszty. Około 6 miesięcy temu auto zaczęło słabnąć ( czkawka) na dużych obciążeniach, szybka jazda lub spore wzniesienie. Jadę spokojny do serwisu ( ul. Jasnogórska w Krakowie) i słyszę, że to prawdopodobnie wstępny filtr paliwa. Pan uprzejmie mi wyjaśnił, że ten filtr paliwa jest "za dobry" :) i dlatego się zatyka na krajowym paliwie. Pocieszył mnie także, że producent wiedząc o kłopotach wynikających z "za dobrego" filtra wprowadził nieodpłatne czyszczenie tego cuda przy każdym przeglądzie gwarancyjnym. Hmm, do przeglądu zostały 3 miesiące, więc pytam czy wyczyszczą za friko?? Ależ skąd, "za dobre" filtry czyszczą nieodpłatnie przy przeglądach, między przeglądami za dobre filtry są czyszczone za 250zł. Trudno, zapłaciłem i wyjechałem z wyczyszczonym "za dobrym" filtrem. 3 miesiące później pojawiłem się na przeglądzie gwarancyjnym. Odbierając auto spytałem, czy wyczyścili "za dobry" filtr paliwa? Po co, słyszę, przecież niedawno był czyszczony. Lekko zirytowany pogodziłem się z tym faktem, nie miałem czasu na pozostawienie samochodu na kolejne kilka godzin. Miesiąc temu powtórka z rozrywki, te same objawy. Jadę do serwisu. Pytam, czy wyczyszczą filtr za darmo skoro nie zrobili tego przy przeglądzie? Ależ skąd. Przecież oni nie odpowiadają za to co leję do baku. ( jakby delikatnie sugerując że tankuję olej ze smażala frytek. ). Tym razem wściekły pogodziłem się z utratą kolejnych 250zł ale poprosiłem o przepłukanie baku ( nie mam 100% pewności co lał do baku poprzedni właściciel ). Odbierając auto dowiedziałem się, że baku nie przepłukali, bo to na pewno niepotrzebne a przyczyną jest " za dobry" filtr paliwa. Minęły 4 tygodnie. Oczywiście to samo. Telefon do serwisu ( jasnogórska Kraków). Wyłuszczam całą historię i pytam co proponują, nieśmiało oczekując czyszczenia " za dobrego" filtra za friko. Zdecydowana odmowa. Tym razem przynajmniej wycenili mi koszt czyszczenia filtra oraz płukania baku - 600zł. Upewniłem się, że jeśli to samo zrobię poza ASO to nie stracę gwarancji. Jak to dobrze, że te filtry nie są do duszy tylko " za dobre". Szkoda tylko, że samochód z " za dobrym" filtrem paliwa nie nadaje się do jazdy.

zarejestrowany-uzytkownik

05.04.2017

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60

Nie zgadzam się (0)
Dzień wcześniej zgłosiłem...
Dzień wcześniej zgłosiłem telefonicznie do serwisu usterkę samochodu i zostałem umówiony na diagnozę na następny dzień z rana. Kolejnego dnia serwisant czekał o umówionej godzinie, więc po szybkiej diagnozie zostawiłem samochód i nastawiłem się na kilkudniowe podróżowanie komunikacją miejską. Ku mojemu zaskoczeniu, po południu otrzymałem telefon, iż samochód jest do odbioru. Usterka została wyeliminowana, a umyty samochód czekał na parkingu i po paru minutach mogłem jechać do domu. Miałem do czynienia z kilkoma serwisami, jednak puki co tylko serwis Hyundai w Ustowie stoi na najwyższym poziomie obsługi. Jedynie ceny bywają różne, ale czasem da się dogadać i ostateczny rachunek wychodzi racjonalny.

zalogowany_użytkownik

12.06.2014

Placówka

Ustowo, Ustowo 56

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalne podejście...
Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Sprzedawca w pełni zaangażowany w pomoc przy zakupie auta. Podobała mi się, że opowiadał i wyrażał się z pasją o wybranym modelu samochodu, miałem wrażenie, że wie o nim wszystko. Jazda próbna rewelacyjna . Salon bardzo zadbany pod względem czystości i wystroju.

Bartosz_609

27.05.2014

Placówka

Warszawa, ul. F.Hynka 2a

Nie zgadzam się (1)
Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy Jazdy testowej która odbyłem w okresie wakacyjnym tego roku, była wówczas taka promocja "Hyundai i payback" ze jak zabrałem na jazdę testowa kolegę, koleżankę to dzięki temu za tą jazdę testową mogliśmy otrzymać po 1000 punktów payback na nasze konta payback.Wiec postanowiliśmy skorzystać, wypełniliśmy kilka druczków podpisaliśmy się, skserowano nasze prawa jazdy itp itd dopełniliśmy formalności, jednak po zakończeniu jazdy pan z salonu powiedział ze osoby która zacytuje "dobija punkty payback" nie ma teraz w salonie jest na urlopie i punkty zostaną nam przyznane za tydzień jak ta osoba wróci,minęło kilka miesięcy niestety punkty dalej nam nie przyszły... W dodatku w centrum FUTURA obok Leroy spotkałem na jakiejs promocji pana z Salonu przy Ul: Jasnogórskiej 60 i prosiłem o wytłumaczenie mi tej sprawy powiedział ze w tyg do mnie oddzwoni i wyjaśni nieporozumienie jednak do tej pory tego nie zrobił on ani nikt inny. Numer tel podałem i imię i Nazwisko

zalogowany_użytkownik

22.11.2013

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60

Nie zgadzam się (1)
Serwis godny polecenia....
Serwis godny polecenia. Osoby zajmujące się obsługą klientów serwisu są kompetentne i przyjaźnie nastawione. Wykonywana naprawa odbyła się zgodnie z ustalonym terminem i kosztem. A samo auto przed odbiorem zostało umyte. Gdy usunięcie usterki bądź przegląd wykonywany jest w krótszym okresie czasu serwis oferuje miejsce, w którym możemy spokojnie zaczekać na auto.

Elżbieta_674

28.08.2013

Placówka

Studzienice, Jaskółek 21

Nie zgadzam się (0)
Salon czysty, przestronny,...
Salon czysty, przestronny, samochody dobrze wyeksponowane. Sprzedawca ( Pan ok 30 lat ) posiada ogromna wiedzę z zakresu motoryzacji - dotyczy to nie tylko samochodów, które sprzedaje ale całego rynku. Chętnie odpowiada na pytanie, wszystko dokładnie tłumaczy, potrafi wskazać istotne różnice w poszczególnych typach wyposażenia. Sam proponuje jazdę próbną na której udziela wyczerpujących informacji. Auto wybiera w oparciu o zebrane informacje od klienta i analizę jego potrzeb. Polecam!

Katarzyna_3986

17.06.2013

Placówka

Bielsko-Biała, Czarna 22

Nie zgadzam się (0)
zakup samochoduProfesjonalna obsługa...
zakup samochoduProfesjonalna obsługa salonu (p.Bartek).Przed zakupem samochodu odwiedziliśmy kilka salonów ,nigdzie nie trafiliśmy na rzetelne przedstawiona oferty zakupu.Obsługa nie zachowywała się tak jak by chciała sprzedać za wszelką cenę.Przed zakupem nie nękano nas telefonami, że oferta wygaśnie,że promocja się skończy itp.Dostaliśmy czas na podjęcie decyzji.Otrzymaliśmy wszelkie informacje na temat danych technicznych,model samochodu dostosowany do naszych potrzeb.Przedstawiono bogatą ofertę kredytową oraz ubezpieczeniową(okazała się korzystna).Wszystkie terminy zostały dotrzymane.

Paweł_1663

08.11.2012

Placówka

Rybnik, 1 go maja 110

Nie zgadzam się (0)
Pamiętam gdy w...
Pamiętam gdy w zeszłym roku kupowałem tam samochód. Obsługa była bardzo miła i profesjonalna, nawet wtedy gdy mojej żonie nie spodobał się zamówiony samochód i zamówiliśmy drugi o innym kolorze :) Nawet teraz zawsze gdy dzwonie do przedstawiciela kontakt jest sympatyczny, sprzedawca zawsze nas kojarzy (pewnie przez tę zamianę...)

Mykola_1

27.10.2012

Placówka

Olsztyn, Boenigka

Nie zgadzam się (0)
Noszę rozmiar buta...
Noszę rozmiar buta 22 czyli 35 w innej numeracji Teraz nie mam problemów z zakupem butów w takim rozmiarze ale bywa , że danego fasonu niestety nie ma.Czasami żartuje że powinnam kupować w sklepie dziecinnym buty i prawie przyzwyczaiłam się do żartów.Ale ostatnio pani była oburzona ,że dopytuje się z tego fasonu o rozmiar mój .Jak jest nie wystawione to nie ma !!! z krzykiem lekceważeniem oznajmiła pani

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2012

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Noszę rozmiar buta...
Noszę rozmiar buta 22 czyli 35 w innej numeracji Teraz nie mam problemów z zakupem butów w takim rozmiarze ale bywa , że danego fasonu niestety nie ma.Czasami żartuje że powinnam kupować w sklepie dziecinnym buty i prawie przyzwyczaiłam się do żartów.Ale ostatnio pani była oburzona ,że dopytuje się z tego fasonu o rozmiar mój .Jak jest nie wystawione to nie ma !!! z krzykiem lekceważeniem oznajmiła pani

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2012

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Noszę rozmiar buta...
Noszę rozmiar buta 22 czyli 35 w innej numeracji Teraz nie mam problemów z zakupem butów w takim rozmiarze ale bywa , że danego fasonu niestety nie ma.Czasami żartuje że powinnam kupować w sklepie dziecinnym buty i prawie przyzwyczaiłam się do żartów.Ale ostatnio pani była oburzona ,że dopytuje się z tego fasonu o rozmiar mój .Jak jest nie wystawione to nie ma !!! z krzykiem lekceważeniem oznajmiła pani

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2012

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Noszę rozmiar buta...
Noszę rozmiar buta 22 czyli 35 w innej numeracji Teraz nie mam problemów z zakupem butów w takim rozmiarze ale bywa , że danego fasonu niestety nie ma.Czasami żartuje że powinnam kupować w sklepie dziecinnym buty i prawie przyzwyczaiłam się do żartów.Ale ostatnio pani była oburzona ,że dopytuje się z tego fasonu o rozmiar mój .Jak jest nie wystawione to nie ma !!! z krzykiem lekceważeniem oznajmiła pani

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2012

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Udałem się w...
Udałem się w wycieczkę po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłem ich kilka w Katowicach teraz przyszła kolej na Dąbrowę Górniczą . Jednym z nich w tym mieście był salon samochodowy : Hyundaia w Dąbrowie Górniczej. Salon bardzo dobrze usytuowany , dobrze oznakowany i bardzo widoczny. Bardzo dobry dojazd . Parking nie za wielki ale w zupełności wystarczający. Salon średniej wielkości , robiący dobre wrażenie na kliencie. Bardzo czyste wnętrze i elegancki wystrój . Personel perfekcyjnie przygotowany i profesjonalny. Zaproponowano mi jazdę próbną Hyundaiem I30 , którą odbyłem. Wyjaśniono mi warunki długiej gwarancji i pakietu ubezpieczeń kilku firm ubezpieczeniowych . Obsługa bardzo kompetentna i doświadczona. Otoczenie salonu bardzo zadbane i estetyczne. Polecam wszystkim odwiedziny tego salonu i polecam personel , który w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób wyjaśnił mi wszystkie za i przeciw . Bardzo polecam ten salon sprzedaży samochodów Hyundai .

Robert_451

30.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, 11-go Listopada 31

Nie zgadzam się (0)
Zachęcony reklamami w...
Zachęcony reklamami w prasie i telewizji, a także mailem reklamowym, chciałem skorzystać z jazdy testowej nowym samochodem hyundai ix35. Promocja polegała również na tym, że w czasie mojej jazdy, w serwisie dilera dokonanoby darmowego przeglądu mojego samochodu. Zgłosiłem za pomocą formularza kontaktowego na stronie www, chęć odbycia jazdy testowej. Zgodnie z informacją w formularzu, ktoś od dilera miał się ze mną skontaktować aby umówić się szczegółowo. Niestety do zakończenia promocji nikt nie raczył się do mnie zadzwonić ani przesłać maila. Być może firma miała tak wielu chętnych, że nie była w stanie obsłużyć wszystkich chętnych. W takim przypadku należało wysłać maila z wyjaśnieniem przyczyny i przeprosinami.

Koyot

24.03.2010

Placówka

Piotrków Trybunalski, Wojska Polskiego 264

Nie zgadzam się (31)

Hyundai

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hyundai?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa salonu bardzo...
Obsługa salonu bardzo kompetentna i uprzejma.