Oleńka

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

Niestety, jestem zmuszona...
Niestety, jestem zmuszona zmienić wydaną w dniu dzisiejszym opinię o tym sklepie. Na gorsze. Zakupiony kilka godzin temu dywan okazał się zbyt mały, więc spróbowałam oddać go do sklepu. Jednak ta sama pani, która mnie wcześniej obsługiwała, powiedziała, iż jest to niemożliwe, ponieważ "już zafakturowała". Można jedynie zamienić produkt na inny, za dopłatą. Jednak większego dywanu w tym samym modelu nie dało się znaleźć. Uważam tą sytuację za wielki minus, który należałoby naprawić. Zwłaszcza, iż w sklepie o tej samej branży powiedziano mi dziś, iż nienaruszony towar można zwrócić do sklepu bez konsekwencji w ciągu dwóch dni od daty zakupu. To duża nauczka na przyszłość, iż należy za każdym razem pytać o ewentualne warunki zwrotu. Tylko czy tak być powinno?

pararoks

18.06.2010

Placówka

Giżycko, Hetmańska 5

Nie zgadzam się (21)
Sklep Oleńka oferuje...
Sklep Oleńka oferuje klientom szeroki wybór firan i zasłon szytych na miarę (dzięki nim jest popularny w naszym mieście), a także pościeli, kocy, narzut i dywanów. Znajduje się na obrzeżach miasta, jednak przy jednej z większych ulic, z której należy skręcić, aby do niego trafić, znajduje się tablica informacyjna. Przy samym lokalu znajduje się dość duży parking, co jest konieczne przy jego nie do końca korzystnej lokalizacji. Tego dnia udałam się tam z siostrą w celu zakupu dywanu. Po wejściu do sali przywitałyśmy się, z daleka dobiegła do nas odpowiedź pani sprzedającej. Widząc jednak, iż pewnie podążamy w stronę wyeksponowanych dywanów - nie podeszła do nas. Nie stało się to także przez następnych 5-7 minut przeglądania towaru. Jako, że ceny są tu dość wysokie - czasem o kilkanaście do kilkudziesięciu złotych, postanowiłyśmy udać się do jeszcze innego, pobliskiego sklepu. Tam jednak interesujące nas modele zostały wyprzedane, więc wróciłyśmy do Oleńki. I tym razem nikt "nie przeszkadzał" nam w obejrzeniu dywanów. Kiedy dokonałyśmy wyboru, okazało się, iż na produkcie nie ma ceny. Siostra poprosiła więc w końcu o pomoc panią sprzedającą, która już od tej chwili zajęła się nami. Odnalazła cenę, i kiedy powiedziałyśmy, że jesteśmy zdecydowane - poprosiła drugą panią (pracującą akurat przy maszynie do szycia) o pomoc w zdjęciu dywanu z wieszaka. W czasie, kiedy panie przygotowywały dla nas towar, wybrałyśmy jeszcze dwie serwetki, i udałyśmy się do kasy, gdzie po chwili pojawiła się i pani sprzedająca. Skasowała zakupy, jednak paragon fiskalny otrzymałyśmy jedynie na dywan. Na serwetki trzeba było wypisać ręcznie rachunek, gdyż pojawił się problem z ich znalezieniem w komputerze. Podziękowaniem i grzecznym pożegnaniem zakończyły się nasze zakupy na - nieco zawyżoną - kwotę 581 złotych. Sklep jednak z pewnością może pozwolić sobie na podnoszenie cen, gdyż ma już wyrobioną renomę, i jeśli spotkamy w czyimś domu pięknie dopasowane i udrapowane firany - możemy być prawie pewni, iż zostały zakupione właśnie tu. Polecam go więc osobom, które gotowe są zapłacić niezbyt małą sumę za efektowny wygląd domowego wnętrza. Jedynie panie sprzedające mogłyby trochę szybciej reagować na przybywających klientów.

pararoks

17.06.2010

Placówka

Giżycko, Hetmańska 5

Nie zgadzam się (35)

Oleńka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Oleńka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.