Opinia użytkownika: pararoks
Dotycząca firmy: Oleńka
Treść opinii: Niestety, jestem zmuszona zmienić wydaną w dniu dzisiejszym opinię o tym sklepie. Na gorsze. Zakupiony kilka godzin temu dywan okazał się zbyt mały, więc spróbowałam oddać go do sklepu. Jednak ta sama pani, która mnie wcześniej obsługiwała, powiedziała, iż jest to niemożliwe, ponieważ "już zafakturowała". Można jedynie zamienić produkt na inny, za dopłatą. Jednak większego dywanu w tym samym modelu nie dało się znaleźć. Uważam tą sytuację za wielki minus, który należałoby naprawić. Zwłaszcza, iż w sklepie o tej samej branży powiedziano mi dziś, iż nienaruszony towar można zwrócić do sklepu bez konsekwencji w ciągu dwóch dni od daty zakupu. To duża nauczka na przyszłość, iż należy za każdym razem pytać o ewentualne warunki zwrotu. Tylko czy tak być powinno?