EUROMED

(3.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 11)

Panie w pokoju...
Panie w pokoju za recepcją są bardzo opryskliwe i traktują pacjenta jak zło konieczne, trzaskając drzwiami przed nosem. p. dr alergolog najczęściej nieobecna nie raczy poinformować o swojej nieobecności odpowiednio wcześnie i po przyjeździe na odczulanie wracam z powrotem z niczym...karteczki o nieobecności są wywieszane na drzwiach, tylko w przychodni - na tronie internetowej nie. Poza tym odczulanie jest raz w miesiącu, więc karteczka wywieszana na tydzień przed nieobecnością nic nie daje...

zarejestrowany-uzytkownik

13.08.2019

Placówka

Poznań, oś Piastowskie 58

Nie zgadzam się (0)
Ciasnota straszna. W...
Ciasnota straszna. W recepcji 2 panie, kolejka do lekarza, prawie sami starsi ludzie. Rehabilitacja na zapisy najbliższy termin to koniec lutego. To straszne że tak długo trzeba czekać ale co zrobić. Panie z recepcji bardzo miłe, kompetentne, chętnie służą pomocą gdy pacjent nie ma wiedzy z danego zakresu.

zarejestrowany-uzytkownik

23.12.2011

Placówka

Zawiercie, Parkowa 12

Nie zgadzam się (8)
Przychodnia Euromed jest...
Przychodnia Euromed jest bardzo przyjazna klientowi. Mozna skorzystać z porad wielu lekarzy.Mozna sie umówić na konkretna godzinę aby nie czekać długo w kolejce. W rejestracji też pracuja bardzo miłe i kompetentne Panie . Lekarze , którzy tam przyjmuja są ze specjalizacjami i mozna być pewnym diagnoz i prawidłowego leczenia.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2011

Placówka

Włocławek, Kaliska 83

Nie zgadzam się (3)
Umówiłam się do...
Umówiłam się do dermatologa. Przychodnia jest niewielka, bardzo mało poczekalnia, ale schludna, czysta. Nie było tłoku, więc taka ilość miejsca okazała się być wystarczająca. Recepcjonistka bardzo miła, uprzejma, uśmiechnięta, sympatyczna. Na tym plusy się kończą. Byłam umówiona na określoną godzinę , punktualność nie jest najwyraźniej mocną stroną tego miejsca, bo lekarka pojawiła się w przychodni jakieś 20 minut później, a przede mną weszło jeszcze kilka osób. Gdy nadeszła moja kolej weszłam do gabinetu. Lekarka przywitała mnie i zapytała z czym do niej przychodzę. Odpowiedziałam, że ze zmianami na skórze, na skutek czego kobieta spojrzała na mnie (raczej przelotnie) i zadała 1 pytanie - czy używam kosmetyków? Podkreślam: nie jakich używam, ilu, od kiedy, tylko CZY ich używam. Hmm, chyba trudno znaleźć kobietę, która nie używa ich wcale, więc pytanie jak dla mnie mało sensowne, ale niech będzie, nie jestem specjalistą. Potwierdziłam, że używam kosmetyków. Lekarka nie zapytała o nic więcej, tylko wręczyła mi receptę, mówiąc, że mam tym smarować zmiany. Nie powiedziała co mi jest, co mi przepisuje, w jakim celu. Żadnej diagnozy, wyjaśnienia, nic. Sama zasugerowałam możliwą diagnozę, kobieta przytaknęła, że to może być to. Szczerze mówiąc poczułam się potraktowana jak w fabryce: recepta i następny proszę. Cała wizyta trwała może 2 minuty. W moim odczuciu mój problem został całkowicie zlekceważony. Po powrocie do domu z ciekawości wrzuciłam w google nazwę leku i okazało się, że maść zawiera sterydy, o czym mnie nie poinformowano. Po bliższym przyjrzeniu się recepcie stwierdziłam, że i tak nie mogę jej wykupić, bo... lekarka zapomniała przystawić pieczątkę. Cóż, dalej nie wiem na 100% co mi jest i szczerze mówiąc po tak krótkim wywiadzie lekarskim zaczynam mieć obawy, ze lekarka też może tego nie wiedzieć, więc zamierzam udać się do innego lekarza. Tym razem już prywatnie, bo NFZ po raz kolejny się kompletnie nie sprawdził.

Karolina_962

11.09.2011

Placówka

Poznań, Kosynierska 10

Nie zgadzam się (0)
Nie mam chwilowo...
Nie mam chwilowo abonamentu do Medicovera, więc muszę się ratować państwową służbą zdrowią. Chciałam umówić się do drematologa, znalazłam w internecie przychodnię w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Zadzwoniłam i , ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, już po drugim dzwonku podniesiono słuchawkę. Pracownica miała uprzejmy, sympatyczny głos, wyraźnie się przedstawiła, a gdy powiedziałam o co chodzi przedstawiła mi dostępne terminy. Czas oczekiwania długi, ale liczylam się z tym, to w końcu polska służba zdrowia, niestety jak jest coś pilnego, to trzeba leczyć się prywatnie. Kobieta zapytala mnie czy byłam już u nich kiedyś, a gdy zaprzeczyłam poinstruowała mnie jakie dokumenty muszę wziać ze sobą na wizytę.

Karolina_962

27.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Drodzy Państwo. Chciałabym...
Drodzy Państwo. Chciałabym przedstawić pewną sytuację, która miała miejsce w listopadzie 2010 r. Jestem pacjentką przychodni EUROMED we Włocławku przy ul. Kaliskiej, pacjentką zarówno ogólną jak też ginekologiczną. Ponieważ w zeszłym roku urodziłam dziecko, zmuszona byłam odwiedzać przychodnię dość często. Atmosfera panująca w przychodni EUROMED jest ogólnie dobra. Piszę ogólnie bo jednak wiele rzeczy pozostaje dla mnie zagadką. Opieka medyczna jest rewelacyjna, lekarze rzeczowi, konkretni i do tego bardzo mili. Trochę zawiódł mnie personel pielęgniarski i już piszę czemu. Do lekarza ginekologa na NFZ trzeba zapisać się dużo wcześniej, ale to akurat rozumiem gdyż nie jest to zależne od personelu a od Funduszu Zdrowia. Zaniepokoił mnie jedynie fakt, że ja jako kobieta w ciąży praktycznie zawsze musiałam stać w poczekalni. Pomimo tego, że przychodziłam na wizytę na umówioną godzinę to i tak były kolejki. Najgorsze w tym wszystkim było to, że owe kolejki powstawały ze względu na "dochodzenie" co i rusz nie zapisanych wcześniej pacjentek. Jak się okazywało były to znajome Pań pielęgniarek, zawsze z bardzo pilną sprawą. Jakoś to przebolałam. Kiepska sytuacja spotkała mnie również gdy będąc na kontroli u Pana doktora i już praktycznie wchodząc do gabinetu podeszła pielęgniarka z pacjentką informując, że Pani ta jest matką karmiącą no i rzecz jasna wejść musi. Chwileczkę, wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że ja również karmiłam wtedy swoje dziecko 2,5 tygodniowe i również zgłaszałam fakt karmienia piersią. W takiej sytuacji nic tylko się denerwować. Na szczęście Pan doktor zawsze potrafi tak rozładować sytuację, że dobry dowcip po wejściu do gabinetu łagodzi napiętą sytuację. Reasumując: plus dla lekarzy, są to naprawdę dobrzy fachowcy, minus dla Pań rejestrujących znajomych pomimo braku ku temu wskazań. Moja ocena ogólna to dwa z plusem. My, pacjenci prosimy o odrobinę więcej życzliwości i uśmiechu.

Magdalena_1900

22.02.2011

Placówka

Włocławek, Kaliska 83

Nie zgadzam się (5)
Miałam wczoraj przyjemność...
Miałam wczoraj przyjemność odwiedzić dwóch specjalistów dziecięcych w tej placówce: Okulistę i Alergologa. Duży parking przed samą placówką . Duża widoczna nazwa i mile wyglądający budynek. W środku czyściutko. Miłe panie w rejestracji . Sporo miejsca w tym również wyznaczone miejsce dla dzieci do zabawy. Czyste i przyjemne toalety. Personel medyczny z super podejściem do dzieci. Zarówno pielęgniarki jak i lekarze bardzo profesjonalni ale i serdeczni dla maluchów i mam. Dobrze ułożony harmonogram wizyt , bo wchodzi się na umówioną godzinę. Wielu specjalistów w tym również dziecięcych i jednym miejscu. Możliwość skorzystania z usług nie tylko prywatnie ale również na nfz.

zarejestrowany-uzytkownik

17.10.2010

Placówka

Poznań, oś Piastowskie 58

Nie zgadzam się (5)
Dziś miałam wizytę...
Dziś miałam wizytę u lekarza w prywatnym gabinecie w Centrum Medycznym EUROMED.Już od dłuższego czasu Centrum zmieniło swoja siedzibę do nowo wybudowanego budynku.Mieści się on za szpitalem,prawie w centrum miasta.Centrum Medyczne jest dobrze oznaczone,ma dogodny dojazd i parking.Mieści się w nim wiele gabinetów lekarzy różnych specjalizacji,którzy przyjmują prywatnie i na NFZ.Gabinety mieszczą się na parterze i piętrze.Niestety osoba na wózku lub niepełnosprawna ma bardzo utrudniony dostęp do gabinetów na piętrze-dość strome schody. Można zarejestrować się telefonicznie lub osobiście.Ja wybrałam tą pierwszą możliwość.Przyszłam parę minut przed czasem,usiadłam w poczekalni-która niestety jest zbyt mała a pacjentów było sporo.W tym czasie przyjmował ginekolog i neurolog.Pacjenci spoglądali na siebie nie więdząc -kto komu powinien ustąpić miejsca.Zdecydowanie powinno być więcej krzeseł.Podłoga w poczekalni jakby nie myta od miesiąca.Ale największy minus chcę przyznać pani w recepcji.Jest nieuprzejma,mało zorganizowana,odstrasza swoim wyglądem i zachowaniem.Jakby pracowała tu za karę. Już sama wizyta w gabinecie lekarskim przebiegła bardzo sprawnie .Lekarz zbadał mnie,przeprowadził krótki ale wystarczający wywiad na temat zdrowia od ostatniej wizyty.Lekarz przepisał recepty i podziękował za wizytę.Sam gabinet był już czysty i zadbany.Porada lekarska była miła, rzeczowa i profesjonalna mam nadzieje ,że nie tylko ze względu na fakt,że była to prywatna-płatna wizyta. Polecam gabinety ale nie panią z recepcji!

EGO;)

15.06.2010

Placówka

Mielec, ul. Wolności 27c

Nie zgadzam się (40)

EUROMED

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż EUROMED?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Panie w pokoju...
Panie w pokoju za recepcją są bardzo opryskliwe i traktują pacjenta jak zło konieczne, trzaskając drzwiami przed nosem. p. dr alergolog najczęściej nieobecna nie raczy poinformować o swojej nieobecności odpowiednio wcześnie i po przyjeździe na odczulanie wracam z powrotem z niczym...karteczki o nieobecności są wywieszane na drzwiach, tylko w przychodni - na tronie internetowej nie. Poza tym odczulanie jest raz w miesiącu, więc karteczka wywieszana na tydzień przed nieobecnością nic nie daje...