Marriott

(4.07)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 9)

Moja ulubiona sieć...
Moja ulubiona sieć hoteli, nie tylko w Polsce. Uśmiechnięty personel oraz niesamowicie pomocna usługa concierge w realizacji nawet najtrudniejszych i czasochłonnych zadań. Wszystko to spięte maksymalną dyskrecją, ciszą, doskonałą jakością posiłków i aromamarketingiem w lobby, który sprawia, że wchodząc do hotelu czuję się jak w drugim domu. Minusy: nie każdy Marriott (i nie chodzi o sieć Courtyard by Marriott) posiada executive lounge, booking bezpośrednio przez stronę to koszmar - czas tam zatrzymał się 15 lat temu.

klient_A216

30.04.2024

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra lokalizacja...
Bardzo dobra lokalizacja w centrum miasta przy dworcu głównym PKP, zostałam zakwaterowana na 27 piętrze skąd widoki na miasto piękne, obsługa na wysokim poziomie personel pomocny, uśmiechnięty i życzliwy, jedynym minusem brak stolików w restauracji na śniadaniu, trzeba było czekać około 15 min natomiast obsługa robiła co mogła aby ten czas skrócić. Przepyszne urozmaicone śniadanie wybór potraw ogromny każdy znajdzie coś dla siebie. Ogólnie pobyt bardzo udany polecam wszystkim i napewno do hotelu wrócę.

zarejestrowany-uzytkownik

04.02.2016

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowaną wadą jest...
Zdecydowaną wadą jest fakt braku polskiej wersji strony internetowej. Zabrakło jej nie tylko na podstawowej liście krajów/języków, jak również na liście innych.

Krystyna_193

27.11.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ocena moja dzisiejsza...
Ocena moja dzisiejsza będzie umieszczona z punktu widzenia osoby uczestniczącej w zorganizowanej w tym hotelu konferencji. Bardzo dobre usytuowanie w bezpośrednim sąsiedztwie do dworca PKP Warszawa Centralna. Dla podróżujących samochodem zdecydowanie odradzam z uwagi na bardzo zakorkowany dojazd, gdzie przejazd każdych 100 metrów zajmuje ok. 20 min. Informacje o miejscu organizowanej konferencji widoczne i klarowne, co ułatwia samodzielne namierzenie właściwych pomieszczeń. Szatnia pracuje bardzo sprawnie. Wyposażenie holu, w którym odbywała się konferencja była zadowalająca. Obsługa reagowała na wszelkie prośby nawet ze strony uczestników, a nie tylu z poziomu organizatorów. Natomiast, stoliki szklane nie były wyczyszczone jak należy. Widoczne były plamy i wypalcowania nie tylko z zewnątrz, ale i od spodu blatu tuz na rozpoczęciu. Smaczne poczęstunek w trakcie i równie smaczny lunch, chociaż skomponowany nieco niestandardowo, gdzyż zabrakło zupy oraz obsługa nie wiedziała, czy goście mogą spodziewać sę deseru przy stolikach, czy powinni sie udać do holu.

Krystyna_193

27.11.2013

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65

Nie zgadzam się (0)
Mila, profesjonalna obsluga,...
Mila, profesjonalna obsluga, wysoka dyskrecja, dobry przeplyw informacji - kontakt mailowy z nietypowa prosba - recepcja wiedziala juz przed moim przyjazdem. personel mowiacy w wielu jezykach, czysto. schludnie ubrany, mila aparycja oraz sympatyczne podejscie do klienta. Personel zapamietuje osoby - staly klient

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Hotelu Marriott w Warszawie, przy lotnisku. Moje zaskoczenie, że Hotel jest tak wygłuszony, że nie słychać samolotów. Wielki plus. Obsługa hotelu świetna - po prostu bez zastrzeżeń. Śniadania spełniające moje oczekiwania - od owoców, aż po jajecznice do wyboru, smażone przy kliencie, aż po sery, szynki i to, na co człowiek po prostu ma ochotę. Pokój nie w moim guście urządzony, ale tu nie o to chodzi, bo: łózko - tak wygodne, że na prawdę nie chciało się wstawać. łazienka przestronna, ręczników jak na 1 osobę zdecydowanie za wiele, co tez jest na plus. Lepiej o jeden więcej, niż za mało. Dobre jest to, że w hotelu nie można nigdzie palić, trzeba wyjść na zewnątrz. Obiad też świetny, od wyboru do koloru. Kelnerzy zachwycają swoją i obecnością i niewidocznością podczas swej pracy.Łatwy dojazd, dobre miejsca parkingowe, wszystko w jak najlepszym porządku. Z pewnością mogę polecić ten Hotel.Trzeba jednak zwrócić uwagę, że ceny po prostu nie dla każdego.

Irmina_15

31.10.2011

Placówka

Warszawa, Żwirki i Wigury 1

Nie zgadzam się (3)
Sam hotel -...
Sam hotel - super. Schludnie, spore pokoje z bardzo wygodnym łóżkiem no i ten widok... Niestety troszeczkę gorzej z obsługą. Rano sprzątaczka pukała do momentu, aż mnie to obudziło i podeszłam do drzwi, tylko po to, by mnie przeprosić, że mnie obudziła. Jeżeli chodzi o jedzenie - tak jak już ktoś pisał, każdy znajdzie coś dla siebie, a samo jedzenie na najwyższym poziomie. Ale niestety, znowu problem z obsługą. Troszeczkę jakby dopiero zaczynali swoją pracę w gastronomii (a w takim miejscu moim zdaniem powinni być ludzie, którzy znają się na tym co robią) dla przykładu - zrobiłam sobie kanapkę i w momencie, gdy tylko ją podniosłam, z zamiarem ugryzienia jej podbiegł do mnie kelner zabierając mi talerz- zachowanie co najmniej dziwne. Ogólnie jednak, te dwie wpadki obsługi nie zmieniły mojej opinii, że jest to hotel o bardzo wysokiej klasie i jeżeli ktoś się zastanawia czy to dobry wybór - szczerze polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

19.06.2010

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65

Nie zgadzam się (23)
Poszedłem na lunch...
Poszedłem na lunch do jednej z restauracji znajdujących sie w hotelu. Przy drzwiach wejsciowych pracownik naprawiał jakąś instalację (chyba klimatyzator) i z tego powodu drzwi wejsciowe obrotowe były nieczynne. Wszystko byłoby w porządku gdyby umieszczono przynajmniej kartkę z informacją, że trzeba wejść drzwiami obok. Tak nie widząc naprawiającego pracownika siłowałem sie z drzwiami. Dopiero po kilku próbach zdecydowałem się wejść innym wejściem.

Adam_88

28.01.2009

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65

Nie zgadzam się (29)

Marriott

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Marriott?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja ulubiona sieć...
Moja ulubiona sieć hoteli, nie tylko w Polsce. Uśmiechnięty personel oraz niesamowicie pomocna usługa concierge w realizacji nawet najtrudniejszych i czasochłonnych zadań. Wszystko to spięte maksymalną dyskrecją, ciszą, doskonałą jakością posiłków i aromamarketingiem w lobby, który sprawia, że wchodząc do hotelu czuję się jak w drugim domu. Minusy: nie każdy Marriott (i nie chodzi o sieć Courtyard by Marriott) posiada executive lounge, booking bezpośrednio przez stronę to koszmar - czas tam zatrzymał się 15 lat temu.