KAP

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Odkleiła mi się...
Odkleiła mi się podeszwa w botkach, które miały 2 m-ce. Zareklamowała buty. Pracownik wypisał protokół reklamacji, po 2 tygodniach zostałam zaproszona do sklepu w celu... umycia butów (ślady wżartej w skórę butów, soli po zimie- poza tym buty były czyste). Odmówiłam jechania na drugi koniec miasta, tylko po to by je umyć, rozmowy trwały ponad 1 m-c. Dopiero po groźbie zgłoszenia sprawy do rzecznika spraw konsumentów kierownik sklepu doprowadził do tego, że pracownik który przyjął buty do reklamacji doprowadził ej do takiego stanu, że mogły trafić do producenta w celu naprawy. Jeśli buty nie nadawały się do naprawy, gdyż były brudne to dlaczego pracownik przyjął je do reklamacji. Po 2 tygodniach dzwonią do mnie, myślałam że po odbiór obuwia, natomiast pracownik sklepu KAP w Wola Parku zaprosił mnie bym umyła buty. Żenada!

Dorota_548

20.05.2010

Placówka

Warszawa, Górczewska

Nie zgadzam się (26)

KAP

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KAP?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odkleiła mi się...
Odkleiła mi się podeszwa w botkach, które miały 2 m-ce. Zareklamowała buty. Pracownik wypisał protokół reklamacji, po 2 tygodniach zostałam zaproszona do sklepu w celu... umycia butów (ślady wżartej w skórę butów, soli po zimie- poza tym buty były czyste). Odmówiłam jechania na drugi koniec miasta, tylko po to by je umyć, rozmowy trwały ponad 1 m-c. Dopiero po groźbie zgłoszenia sprawy do rzecznika spraw konsumentów kierownik sklepu doprowadził do tego, że pracownik który przyjął buty do reklamacji doprowadził ej do takiego stanu, że mogły trafić do producenta w celu naprawy. Jeśli buty nie nadawały się do naprawy, gdyż były brudne to dlaczego pracownik przyjął je do reklamacji. Po 2 tygodniach dzwonią do mnie, myślałam że po odbiór obuwia, natomiast pracownik sklepu KAP w Wola Parku zaprosił mnie bym umyła buty. Żenada!