Exclusive

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W styczniu poszukiwania...
W styczniu poszukiwania butów na ślub rozpoczęłam od centrum handlowego w okolicach dworca. Sklep obuwniczy Exclusive był jednym z pierwszych przeze mnie odwiedzonych. Asortyment dość szeroki, buty skórzane (i nie tylko) dobrej jakości, czego nie mogę powiedzieć o obsłudze: brak zainteresowania klientem w sposób przykry mnie zaskoczył. Miałam wrażenie, że ekspedientka mnie nie zauważa. Nie przeszkadzałoby mi to specjalnie, ponieważ nie lubię być obsypywana pytaniami od samego progu, ale sklepie spędziłam (wraz z koleżanką) dobrych kilka minut i to był ten moment, w którym oczekiwałabym od sprzedawcy wyjścia w stronę klienta, choćby grzecznego zapytania, czy w czymś może mu pomóc. Niczego takiego nie usłyszałam. Byłam zainteresowana konkretnym modelem butów, więc zapytałam, czy jest dostępny mój rozmiar. Otrzymałam odpowiedź twierdzącą, jednak również w tym wypadku sprzedawca nie wyszedł w moją stronę. Postanowiłam poprosić o możliwość zmierzenia pantofelków. Dopiero wówczas pani obsługująca udała się na zaplecze i przyniosła mi bucik. Zmierzyłam go, jednak nie spełnił moich oczekiwań (mam dość szerokie stopy i było mi zwyczajnie niewygodnie), więc zwróciłam bucik sprzedawczyni. Z przykrością stwierdzam, że jakość obsługi, zainteresowanie klientem bardzo niemile mnie zaskoczyły w czasach, gdy o klienta trzeba dbać i zabiegać. Dodam, że nie oczekiwałam nadskakiwania, a jedynie uprzejmego zainteresowania. Kilka razy byłam jeszcze w tym sklepie później (ponieważ nadal nie mam butów, a mimo wszystko asortyment mają spory), jednak za każdym razem onieśmiela mnie podejście do klienta. Podobne wrażenie odniosła koleżanka, która ze mną była: chłód, dystans i brak inicjatywy. Nawet małe sklepiki mogą się wybronić jakością towaru i obsługi, a tego ostatniego mi w sklepie zabrakło. Istnieje kilka punktów obuwniczych pod tym szyldem, z taką obsługą spotkałam się tylko w jednym z nich. Sklep polecam, dość duży wybór pantofelków ślubnych i na inne okazje, polecam, ale dla osób, którym zależy na towarze w pierwszej kolejności. Nie mogę wypowiedzieć się o rzetelności doradztwa ekspedientki czy o obiektywizmie, ponieważ nic mi nie doradzała, podała jedynie buty do zmierzenia.

zalogowany_użytkownik

17.07.2012

Placówka

Białystok, św. Rocha 33

Nie zgadzam się (0)

Exclusive

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Exclusive?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W styczniu poszukiwania...
W styczniu poszukiwania butów na ślub rozpoczęłam od centrum handlowego w okolicach dworca. Sklep obuwniczy Exclusive był jednym z pierwszych przeze mnie odwiedzonych. Asortyment dość szeroki, buty skórzane (i nie tylko) dobrej jakości, czego nie mogę powiedzieć o obsłudze: brak zainteresowania klientem w sposób przykry mnie zaskoczył. Miałam wrażenie, że ekspedientka mnie nie zauważa. Nie przeszkadzałoby mi to specjalnie, ponieważ nie lubię być obsypywana pytaniami od samego progu, ale sklepie spędziłam (wraz z koleżanką) dobrych kilka minut i to był ten moment, w którym oczekiwałabym od sprzedawcy wyjścia w stronę klienta, choćby grzecznego zapytania, czy w czymś może mu pomóc. Niczego takiego nie usłyszałam. Byłam zainteresowana konkretnym modelem butów, więc zapytałam, czy jest dostępny mój rozmiar. Otrzymałam odpowiedź twierdzącą, jednak również w tym wypadku sprzedawca nie wyszedł w moją stronę. Postanowiłam poprosić o możliwość zmierzenia pantofelków. Dopiero wówczas pani obsługująca udała się na zaplecze i przyniosła mi bucik. Zmierzyłam go, jednak nie spełnił moich oczekiwań (mam dość szerokie stopy i było mi zwyczajnie niewygodnie), więc zwróciłam bucik sprzedawczyni. Z przykrością stwierdzam, że jakość obsługi, zainteresowanie klientem bardzo niemile mnie zaskoczyły w czasach, gdy o klienta trzeba dbać i zabiegać. Dodam, że nie oczekiwałam nadskakiwania, a jedynie uprzejmego zainteresowania. Kilka razy byłam jeszcze w tym sklepie później (ponieważ nadal nie mam butów, a mimo wszystko asortyment mają spory), jednak za każdym razem onieśmiela mnie podejście do klienta. Podobne wrażenie odniosła koleżanka, która ze mną była: chłód, dystans i brak inicjatywy. Nawet małe sklepiki mogą się wybronić jakością towaru i obsługi, a tego ostatniego mi w sklepie zabrakło. Istnieje kilka punktów obuwniczych pod tym szyldem, z taką obsługą spotkałam się tylko w jednym z nich. Sklep polecam, dość duży wybór pantofelków ślubnych i na inne okazje, polecam, ale dla osób, którym zależy na towarze w pierwszej kolejności. Nie mogę wypowiedzieć się o rzetelności doradztwa ekspedientki czy o obiektywizmie, ponieważ nic mi nie doradzała, podała jedynie buty do zmierzenia.