Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Eden Springs
Treść opinii: Klientką Eden jestem od 2006 roku, i zaskoczyła mnie sytuacja iż nie przyjęto mojego zgłoszenia zmiany pakietu. Konsultantka zamiast zmienić pakiet wykreśliła mnie totalnie z listy klientów Eden.Przestał działać mój profil na e-DOK-u, przysłano mi fakturę podsumowującą i wzywająca do zapłaty za użyczone urządzenia i puste butle po wodzie. Zgłosiłam to natychmiast.Kolejny konsultant obiecał przysłać korektę i zmienić pakiet na taki jaki sobie życzyłam. Korekta nie przyszła ,zamiast tego otrzymywałam nowe faktury obciążające za "stary",większy pakiet. Gorąca linia z Eden ciągnęła się przez miesiąc!! Dopiero gdy zażądałam odsłuchania nagrywanych przez Eden rozmów z klientami a co za tym idzie ze mną , zmieniono mi pakiet i przysłano korekty do 3 faktur bo tyle już zdążyła otrzymać od momentu zgłoszenia.