Przychodnia Doktor

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wczoraj podczas mojej...
Wczoraj podczas mojej wizyty w przychodni okazało się że obsługa klienta w tejże placówce pozostawia wiele do życzenia. Udałam się tam wraz z schorowaną babcią na badania analityczne. Po wejściu do środka Pani recepcjonistka mimo chodem spojrzała na nas z posępną miną, a na moje pytanie w jaki sposób uruchomić dźwig dla osób niepełnosprawnych odpowiedziała słowami: "proszę usiąść i poczekać". Nadmieniam że babcia(87 LAT) jest cukrzykiem i była na czczo tak jak to przy badaniach jest konieczne. Po 10 minutach czekania zapytałam czy laboratorium jest na górze druga Pani będąca przy recepcji potwierdziła że tak.W międzyczasie jedna z Pań rozkładała powolutku karty pacjentów druga pisała na komputerze. Poczekałam następne 10 ale w momencie gdy Pani która kazała poczekać wyszła do pokoju socjalnego moja cierpliwość się skończyła, zapytałam ponownie ile mamy jeszcze czekać na co usłyszałam odpowiedź cyt. "A, to Pani chce jechać na górę?" Koncentracja na kliencie w tej placówce przerasta wszystko. Oceniam ją na naganną.Gdy wjechałyśmy na górę była tam kolejna recepcja i równie niemiła Pani. Zero uśmiechu i życzliwości, na pytanie w którym pomieszczeniu znajduje się laboratorium pokazała ręką w stronę dwóch drzwi (bądź człowieku mądry i sobie wybierz). Na drzwiach brak oznaczeń co w danym pomieszczeniu się znajduje, czy przyjmuje lekarz, czy jest to toaleta nie wiadomo. Ogólnie jestem zawiedziona obsługą, uważam że w takich jednostkach mimo wszystko personel powinien być szczególnie życzliwy. A tam po wejściu czuje się chłód i nieprzyjazne spojrzenia pracownic. Plusem jest jedynie przystosowanie przychodni do obsługi osób niepełnosprawnych.

Marta_397

24.04.2010

Placówka

Jelenia Góra, Artura Grottgera 10

Nie zgadzam się (23)

Przychodnia Doktor

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia Doktor?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wczoraj podczas mojej...
Wczoraj podczas mojej wizyty w przychodni okazało się że obsługa klienta w tejże placówce pozostawia wiele do życzenia. Udałam się tam wraz z schorowaną babcią na badania analityczne. Po wejściu do środka Pani recepcjonistka mimo chodem spojrzała na nas z posępną miną, a na moje pytanie w jaki sposób uruchomić dźwig dla osób niepełnosprawnych odpowiedziała słowami: "proszę usiąść i poczekać". Nadmieniam że babcia(87 LAT) jest cukrzykiem i była na czczo tak jak to przy badaniach jest konieczne. Po 10 minutach czekania zapytałam czy laboratorium jest na górze druga Pani będąca przy recepcji potwierdziła że tak.W międzyczasie jedna z Pań rozkładała powolutku karty pacjentów druga pisała na komputerze. Poczekałam następne 10 ale w momencie gdy Pani która kazała poczekać wyszła do pokoju socjalnego moja cierpliwość się skończyła, zapytałam ponownie ile mamy jeszcze czekać na co usłyszałam odpowiedź cyt. "A, to Pani chce jechać na górę?" Koncentracja na kliencie w tej placówce przerasta wszystko. Oceniam ją na naganną.Gdy wjechałyśmy na górę była tam kolejna recepcja i równie niemiła Pani. Zero uśmiechu i życzliwości, na pytanie w którym pomieszczeniu znajduje się laboratorium pokazała ręką w stronę dwóch drzwi (bądź człowieku mądry i sobie wybierz). Na drzwiach brak oznaczeń co w danym pomieszczeniu się znajduje, czy przyjmuje lekarz, czy jest to toaleta nie wiadomo. Ogólnie jestem zawiedziona obsługą, uważam że w takich jednostkach mimo wszystko personel powinien być szczególnie życzliwy. A tam po wejściu czuje się chłód i nieprzyjazne spojrzenia pracownic. Plusem jest jedynie przystosowanie przychodni do obsługi osób niepełnosprawnych.