HEGAN Sp. z o.o. Oddział Dąbrowa Górnicza

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zadzwoniłem do firmy...
Zadzwoniłem do firmy Hegan po otrzymaniu rozliczenia kosztów CO za sezon grzewczy 23/24, z uwagi na fakt, iż wynik rozliczenia wskazał bardzo dużą dopłatę, a w informacji ze spółdzielni wskazane było, że to ta firma dokonała odczytu i udziela wyjaśnień z nim związanych. Pani, która odebrała telefon okazała się bardzo miła i pomocna. Rozmowa trwała ponad 20 minut. Pani bardzo cierpliwie udzielała mi informacji i odpowiadała na zadane pytania. Pomogła mi zidentyfikować, który z podzielników odpowiada za który kaloryfer (które pomieszczenie) i poinstruowała jak czytać wyświetlane na nich liczby i co one oznaczają. Gdy poddałem w wątpliwość właściwe działanie podzielników, wskazała jak sprawdzić to samemu zanim wezwę techników specjalistów. Powiedziała też, że jeśli uważam, że odczyt jest błędny i chciałbym złożyć reklamację, to mogę to zrobić zarówno w spółdzielni jak i bezpośrednio w jej firmie.

Adrian W

20.12.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

HEGAN Sp. z o.o. Oddział Dąbrowa Górnicza

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż HEGAN Sp. z o.o. Oddział Dąbrowa Górnicza?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zadzwoniłem do firmy...
Zadzwoniłem do firmy Hegan po otrzymaniu rozliczenia kosztów CO za sezon grzewczy 23/24, z uwagi na fakt, iż wynik rozliczenia wskazał bardzo dużą dopłatę, a w informacji ze spółdzielni wskazane było, że to ta firma dokonała odczytu i udziela wyjaśnień z nim związanych. Pani, która odebrała telefon okazała się bardzo miła i pomocna. Rozmowa trwała ponad 20 minut. Pani bardzo cierpliwie udzielała mi informacji i odpowiadała na zadane pytania. Pomogła mi zidentyfikować, który z podzielników odpowiada za który kaloryfer (które pomieszczenie) i poinstruowała jak czytać wyświetlane na nich liczby i co one oznaczają. Gdy poddałem w wątpliwość właściwe działanie podzielników, wskazała jak sprawdzić to samemu zanim wezwę techników specjalistów. Powiedziała też, że jeśli uważam, że odczyt jest błędny i chciałbym złożyć reklamację, to mogę to zrobić zarówno w spółdzielni jak i bezpośrednio w jej firmie.