Zadzwoniłem do firmy Hegan po otrzymaniu rozliczenia kosztów CO za sezon grzewczy 23/24, z uwagi na fakt, iż wynik rozliczenia wskazał bardzo dużą dopłatę, a w informacji ze spółdzielni wskazane było, że to ta firma dokonała odczytu i udziela wyjaśnień z nim związanych. Pani, która odebrała telefon okazała się bardzo miła i pomocna. Rozmowa trwała ponad 20 minut. Pani bardzo cierpliwie udzielała mi informacji i odpowiadała na zadane pytania. Pomogła mi zidentyfikować, który z podzielników odpowiada za który kaloryfer (które pomieszczenie) i poinstruowała jak czytać wyświetlane na nich liczby i co one oznaczają. Gdy poddałem w wątpliwość właściwe działanie podzielników, wskazała jak sprawdzić to samemu zanim wezwę techników specjalistów. Powiedziała też, że jeśli uważam, że odczyt jest błędny i chciałbym złożyć reklamację, to mogę to zrobić zarówno w spółdzielni jak i bezpośrednio w jej firmie.
Zadzwoniłem do firmy Hegan po otrzymaniu rozliczenia kosztów CO za sezon grzewczy 23/24, z uwagi na fakt, iż wynik rozliczenia wskazał bardzo dużą dopłatę, a w informacji ze spółdzielni wskazane było, że to ta firma dokonała odczytu i udziela wyjaśnień z nim związanych. Pani, która odebrała telefon okazała się bardzo miła i pomocna. Rozmowa trwała ponad 20 minut. Pani bardzo cierpliwie udzielała mi informacji i odpowiadała na zadane pytania. Pomogła mi zidentyfikować, który z podzielników odpowiada za który kaloryfer (które pomieszczenie) i poinstruowała jak czytać wyświetlane na nich liczby i co one oznaczają. Gdy poddałem w wątpliwość właściwe działanie podzielników, wskazała jak sprawdzić to samemu zanim wezwę techników specjalistów. Powiedziała też, że jeśli uważam, że odczyt jest błędny i chciałbym złożyć reklamację, to mogę to zrobić zarówno w spółdzielni jak i bezpośrednio w jej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.