Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Blue Sky
Treść opinii: Biuro turystyczne Blue Sky mieści się w dwóch budynkach na końcu ulicy Roosevelta. Posiada czytelne, wyraźne i jednoznaczne oznakowanie zewnętrzne. Fasady budynków są w bardzo dobrym stanie. Na drzwiach widnieją szczegółowe informacje na temat godzin pracy biura. Brakuje niestety tylko odpowiedniej wielkości parkingu przed biurem, na którym można byłoby pozostawić swoje auto. Uniemożliwiają to warunki zabudowy – budynek mieści się tuż przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic Poznania, w pobliżu przystanku tramwajowego. To wszakże jeden z nielicznym mankamentów biura. Wewnątrz lokal jest dość przestronny. Posiada kilka oddzielnych stanowisk o wyraźnie określonych kompetencjach. Obsługa pracująca w biurze jest bardzo miła i uprzejma. Szybko udzielają informacji i proponują różne opcje realizacji podróży. W piątek obsługą mojej osoby zajmował się młody pracownik firmy, w wieku 24-30 lat. Był miły i uprzejmy. Szybko i fachowo udzielił mi informacji nie tylko o różnych trasach połączeń, ale także i o kosztach podróży. Nie umiał jednak wskazać określonego terminu dostarczenia biletów, których zakupem byłem zainteresowany, podając jedynie przybliżony okres ich odbioru. Usprawiedliwiał się przy tym, że bilety te są przez biuro zakupywane w innym mieście i muszą do Poznania przyjechać. Obiecał za to poinformować mnie natychmiast, gdy bilety pojawią się w biurze. W tym celu podał mi swój numer telefonu oraz adres mailowy. Całość obsługi była dość szybka i sprawna. Jedynie fakt, że stanowisko, przy którym dokonywałem realizacji usługi, miało swoje pewne wady sprawił, że biuro nie dostało najwyższej oceny. Otóż w czasie dokonywania zakupu zmuszony byłem stać bardzo blisko drzwi wejściowych. Stanowisko, przy którym dokonywałem zakupu biletów, zostało zlokalizowane naprzeciw wejścia do biura. Przestrzeń pozostawiona klientom jest w tym przypadku niewielka. Osoby stojące przy stanowisku muszą zachować czujność, by nie zablokować drzwi wejściowych do biura. Może się też zdarzyć, że zostaną tymi drzwiami potrąceni przez innych nieuważnych klientów. To bardzo niedogodny i niedopracowany element układu przestrzennego biura, który wpłynął negatywnie na ostateczną ocenę. Ale ta i tak pozostaje bardzo dobra.