Freshmarket

(3.23)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 635)

Pokaż wszystkie opinie

Sklep jest umieszczony...
Sklep jest umieszczony w centrum Warszawy, w bardzo dogodnym miejscu dla klientów. Wnętrze jest przyjemne, przestronne, jednak obsługa sklepu pozostawia bardzo wiele do życzenia. W sklepie, ze względu na jego wielkość, bardzo trudno znaleźć pracownika. Średni czas oczekiwania na sprzedawcę na dziale wędlin/serów to około 10 minut. Również przy kasie trudno zastać pracownika, co znacznie wydłuża czas wykonywania zakupów. Po długim okresie oczekiwania na pracownika zostałam obsłużona, jednak w sposób niezadowalający. Ekspedient nie powitał mnie, jedynie mechanicznie zeskanował produkty, następnie podał kwotę do zapłaty, nie używał zwrotów grzecznościowych takich jak "proszę", "dziękuję". Na koniec pracownik nie wydał paragonu, mimo, iż znajdował się na nim kupon rabatowy. Dopiero po mojej prośbie został mi wręczony paragon w sposób niechlujny i nieuprzejmy.Jestem niezadowolona z obsługi w tym sklepie. Również asortyment jest niewystarczający, pułki często są puste, a pracownicy nie posiadają wiedzy dotyczącej dostaw.

zarejestrowany-uzytkownik

31.07.2015

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 19

Nie zgadzam się (0)

Freshmarket

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Freshmarket?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ja zarówno sklep...
Ja zarówno sklep jak i pracownice dobiera dobrze. Sklep schludny i czysty. Pracownicy odpowiadają zarówno na dzień dobry jak i na do widzenia. Ceny na półkach pasują do każdego wyłożonego towaru. Co prawda Pani przy kasie nie proponuje żadnych "promocyjnych" towarów ale jest to mało ważne. Ogólne wrażenie pozytywne.