Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Freshmarket

Treść opinii: Sklep jest umieszczony w centrum Warszawy, w bardzo dogodnym miejscu dla klientów. Wnętrze jest przyjemne, przestronne, jednak obsługa sklepu pozostawia bardzo wiele do życzenia. W sklepie, ze względu na jego wielkość, bardzo trudno znaleźć pracownika. Średni czas oczekiwania na sprzedawcę na dziale wędlin/serów to około 10 minut. Również przy kasie trudno zastać pracownika, co znacznie wydłuża czas wykonywania zakupów. Po długim okresie oczekiwania na pracownika zostałam obsłużona, jednak w sposób niezadowalający. Ekspedient nie powitał mnie, jedynie mechanicznie zeskanował produkty, następnie podał kwotę do zapłaty, nie używał zwrotów grzecznościowych takich jak "proszę", "dziękuję". Na koniec pracownik nie wydał paragonu, mimo, iż znajdował się na nim kupon rabatowy. Dopiero po mojej prośbie został mi wręczony paragon w sposób niechlujny i nieuprzejmy.Jestem niezadowolona z obsługi w tym sklepie. Również asortyment jest niewystarczający, pułki często są puste, a pracownicy nie posiadają wiedzy dotyczącej dostaw.