Modivo

(4.67)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie miałem okazję skorzystać z internetowego kanału kontaktu z obsługą klienta i chciałbym wyrazić swoją satysfakcję z przebiegu tej interakcji. Zgłoszenie zostało przyjęte bardzo szybko, a odpowiedź, którą otrzymałem, była rzeczowa, konkretna i pomocna. Problem, z którym się zgłosiłem, został rozwiązany sprawnie i bez zbędnych formalności, co świadczy o wysokim poziomie kompetencji ... zespołu. Taka jakość obsługi buduje zaufanie i pozytywny wizerunek firmy, za co serdecznie dziękuję.  Rozwiń

Klient_ygUON

05.05.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.05.2025
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie, bardzo dziękujemy za tak pozytywną ocenę. Cieszymy się, że udało nam się odpowiedzieć na Pana potrzeby i spełniliśmy oczekiwania. Pozdrawiamy Zespół MODIVO
Super sklep, fajny...
Super sklep, fajny pomysł ze zbieraniem punktów na karcie stałego klienta 😁

MichałBralski_PGgX

28.05.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajna strona...
Bardzo fajna strona przypominająca jak dla mnie Zalando, dużo produktów, marek, promocji. Niestety schodki zaczynają się przy zwrocie rzeczy, nie można tego zrobić korzystając z aplikacji dopiero siadając przed komputerem, duży minus ponieważ nie zawsze ma się przy sobie laptop czy komputer stacjonarny.

nataliawydu

04.02.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Modivo

Dane firmy

Zielona Góra

Zielona Góra, ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15

Czy te firmy wypadają lepiej niż Modivo?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie miałem okazję skorzystać z internetowego kanału kontaktu z obsługą klienta i chciałbym wyrazić swoją satysfakcję z przebiegu tej interakcji. Zgłoszenie zostało przyjęte bardzo szybko, a odpowiedź, którą otrzymałem, była rzeczowa, konkretna i pomocna. Problem, z którym się zgłosiłem, został rozwiązany sprawnie i bez zbędnych formalności, co świadczy o wysokim poziomie kompetencji ... zespołu. Taka jakość obsługi buduje zaufanie i pozytywny wizerunek firmy, za co serdecznie dziękuję.  Rozwiń
Zgadzasz się?