Emma Market

(3.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 7)

Dzień dobry Państwu....
Dzień dobry Państwu. W dniu dzisiejszym tj. 23.09.2024r. o godz. 18:31 chciałam kupić ser mozzarella. Poprosiłam o konkretny rodzaj sera z dwóchgatunków jakie były w sprzedarzy. Ser o który poprosiłam kupuję od lat w tym samym sklepie ( ul. Chmielowicka). Sprzedawczyni, po konsultacji z innymi pacownikam-dwiema paniami-przekazała informację, że te dwa różne gatunki sera maja tan sam kod i moge kupić ten, który jest na wierzchu. Mój wybrany inny gatunek mozzarelli nie był napoczęty. Jestem zdegustowana zachwaniem, to nie te czasy, gdzie narzuca sie produkt. Trochę się dziwię, że prawie cały personel to uchodźcy z Ukrainy. Może należałoby ich podszkolić w kontaktach z polskim klientem. Nie mają prawa narzucać wybóru produktu. Czyżby chciano mi sprzedać przeterminowany towar..... Proszę o interwencję.

Niezweryfikowany Klient_LqD8n

23.09.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dobrze zatowarowany sklep
Dobrze zatowarowany sklep

Urszula Siwik

12.04.2024

Placówka

Opole, Chmielowicka 46

Nie zgadzam się (0)
W dniu 21.03.2024...
W dniu 21.03.2024 robiłam zakupy w sklepie przy ulicy 1 maja 8 w Opolu. W sklepie panował porządek, towary były wyeksponowane a na półkach nie było pustych miejsc. Personel bardzo uprzejmy. Pani na dziale mięsnym zainteresowana klientem poleciła mi konkretny towar z nowej oferty. Jedyny minus to był czas oczekiwania przy kasie ponieważ pani w tym czasie dokładała towar. Kiedy podeszła do kasy przeprosiła i bardzo sprawnie skasowała moje towary. Ogólna ocena sklepu bardzo dobra

Klient_cznt2

22.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakość w tych...
Jakość w tych sklepach jest naprawdę wysoka. Wszystko jest zawsze ładnie poukładane, szeroki asortyment . Sklepy wykładają na bardzo zadbane

Placówka

Opole, Chmielowicka 46

Nie zgadzam się (0)
W dniu 1.07.2022r...
W dniu 1.07.2022r byłem na zakupach w sklepie Emma Market przy ulicy Chmielowickiej 46 w Opolu. Po wejściu do sklepu zauważyłem brudną podłogę. Doszedłem do stanowiska mięsnego po wędlinę, sprzedawca w trakcie obsługi nie korzystał z rękawiczek i dotykał wędlinę którą mi zapakował i sprzedał. Moje odczucia po wizycie w sklepie są bardzo nie miłe i dają wiele do myślenia.

Klient_jZCvl

02.07.2022

Placówka

Opole, Chmielowicka 46

Nie zgadzam się (0)

Emma Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Emma Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzień dobry Państwu....
Dzień dobry Państwu. W dniu dzisiejszym tj. 23.09.2024r. o godz. 18:31 chciałam kupić ser mozzarella. Poprosiłam o konkretny rodzaj sera z dwóchgatunków jakie były w sprzedarzy. Ser o który poprosiłam kupuję od lat w tym samym sklepie ( ul. Chmielowicka). Sprzedawczyni, po konsultacji z innymi pacownikam-dwiema paniami-przekazała informację, że te dwa różne gatunki sera maja tan sam kod i moge kupić ten, który jest na wierzchu. Mój wybrany inny gatunek mozzarelli nie był napoczęty. Jestem zdegustowana zachwaniem, to nie te czasy, gdzie narzuca sie produkt. Trochę się dziwię, że prawie cały personel to uchodźcy z Ukrainy. Może należałoby ich podszkolić w kontaktach z polskim klientem. Nie mają prawa narzucać wybóru produktu. Czyżby chciano mi sprzedać przeterminowany towar..... Proszę o interwencję.