Majster

(3.39)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 208)

Pokaż wszystkie opinie

Tak się złożyło...
Tak się złożyło iż wyszło na to, że najtaniej będzie kupić parę worków ziemi i kory właśnie w sklepie "Majster" czyli dawniej "RCMB". Udałem się też z takim właśnie zamysłem do jedynego w tym mieście sklepu celem zrealizowania swojego zamysłu. Po załadowaniu w sumie kilkunastu worków na wózek stwierdziłem, że bez sensu jest jechać z tym towarem przez cały sklep bo i wózek jakiś sfatygowany a alejki w sklepie nie są z pewnością przygotowane na takie formy przewożenia towaru, udałem się do najbliższego stanowiska obsługi i pytam Pana B. o możliwość otwarcia bocznej bramy, bo samochód mam właśnie koło bramy wózek stoi tez całkiem niedaleko bramy. Pracownik spojrzał na mniej jak na swojego największego wroga i odparł, że nie ma takiej możliwości, bo to brama załadunku towarowego a nie drobnicy, więc mu mówię iż z tym wózkiem nie da się przejechać przez sklep, a i parkin przed sklepem jak wygląda to wiedza odwiedzający ten sklep, pracownik jednak był nieugięty i ciągle twierdziła, że się nie da. Więc mówię iż widziałem wczoraj jak przez bramę towar ładował jakiś klient, a były to dwa worki ziemi, czyli że da się. I tu chyba przesadziłem bo pracownik się odwrócił i sobie poszedł, ja też udałem się czym prędzej w stronę wyjścia.

Maciej_565

14.07.2010

Placówka

Lubaczów, Mickiewicza 105

Nie zgadzam się (29)

Majster

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Majster?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fachowe doradztwo, mimo...
Fachowe doradztwo, mimo iż na miejscu nie było interesującego mnie sprzętu , dostałem kompletne informacje oraz szczegóły działania . Fachowo. Widać iż obsługa chce aby klient wrócił :)