Bliss

(4.21)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 5)

Restauracja wyróżnia się...
Restauracja wyróżnia się wystrojem, zastosowanymi kolorami oddziaływującymi na zmysł estetyki i urządzeniem powierzchni konsumpcyjnej. To wszystko zachęca do wejścia. Jest czysto. Uśmiechnięte kelnerki zaraz po zajęciu przez klienta miejsca, podchodzą z menu. Można w spokoju wybrać cokolwiek z listy menu, nikt nad klientem nie stoi i czeka. Zamówiona pizza była wspaniała i niedługi był czas oczekiwania. Kelnerki, młode dziewczyny, były ubrane schludnie i czysto. Stoliki, zaraz po wyjściu klienta, były przygotowywane dla następnych gości. W gablotach przy kasie były produkty gotowe do spożycia. Wyglądały świeżo i apetycznie. Wszędzie panował ład , porządek i czystość. To sama przyjemność przebywać w takim lokalu, z miłą obsługą, pysznym jedzeniem i atmosferą błogostanu.

zalogowany_użytkownik

10.07.2013

Placówka

Polanica Zdrój, Zdrojowa 4

Nie zgadzam się (1)
Podczas pobytu w...
Podczas pobytu w Polanicy Zdroju udaliśmy się na mały poczęstunek. W lokalu obsługiwała jedna kelnerka, przy barze kręcił się też właściciel. Kelnerka podeszła do nas szybko i przyniosła menu. Szybko też powróciła, aby przyjąć zamówienie. Zamówiliśmy mega pizze, napoje i ciasto orzechowe - potem czekaliśmy na realizację. Bita śmietana na gorącej czekoladzie i na cieście nie była świeża, za to pizza dobra - choć ser dość tłusty. Wystrój lokalu jest ładny, stoliki nie są poupychane na maksymalne wykorzystanie przestrzeni - dzięki temu goście mają trochę swobody.

Dust_colector

01.03.2010

Placówka

Polanica, Zdrojowa 4

Nie zgadzam się (24)

Bliss

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bliss?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.