Serwis samochodowy, do którego udałem się z kilkoma usterkami elektronicznymi w swoim aucie. Przede wszystkim obsługa bardzo niemiła, ignorująca klienta i dająca mocno czuć, że jest się osobą przeszkadzającą w pracy. W trakcie napraw wykonują masę telefonów do klienta za każdym razem podkreślając jak fatalne auto im zostawiliśmy i że to będzie drogo kosztować. Przy odbiorze na rachunku cena za robociznę wynosi 300 złotych za dzień! Bardzo, bardzo drogi, niemiły i robiący problemy serwis. Nie naprawiono wszystkich usterek w moim aucie, bo według wiedzy mechanika, musiałby całą instalację zrobić 'według własnej myśli'. Organizacja obsługi i samo miejsce jest całkiem w porządku. Obsługa klienta zdecydowanie nie do przyjęcia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.