Budgum

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Za oknem coraz...
Za oknem coraz cieplej i nadszedł najwyższy czas na wymianę opon w samochodzie firmowym. Jak co roku moja firma postanowiła skorzystać z usług zakładu Budgum, tak więc zaklepałem sobie wolny termin i w sobotę przed godz. 12 skierowałem się na ul. Szyszkową w rejonie lotniska Okęcie. Budgum zmienił ostatnio lokalizację. Byłem więc bardzo ciekaw jakie wrażenie sprawi na mnie ich nowy warsztat. Muszę stwierdzić, że się nie rozczarowałem. Dojazd do serwisu jest bardzo dobrze oznaczony ( duże plansze reklamowe przy ulicy ) i nie sposób nie trafić. Przed budynkiem znajduje się parę miejsc parkingowych, więc nie trzeba zostawiać auta gdzie popadnie. Obsługa również jest bardzo fachowa – jak tylko wszedłem do budynku, schludny, miły ( i jak się później okazało kompetentny ) pracownik zaoferował mi swoją pomoc. Sympatycznym akcentem było również to, że Pan odebrał ode mnie kluczyki ( nie musiałem sam wjeżdżać na podnośnik ) i zaprosił do poczekalni ( 3 kanapy, automat z kawą i wodą, kącik z prasą i telewizor – bardzo schludnie, komfortowo i czysto ). Nie minęło nawet 5 min., a przez szybę w poczekalni zauważyłem, że mój samochód wjechał na podnośnik, a po następnych 15 minutach wyjechał obuty w komplet letnich opon. Podsumowując – Budgum mnie nie rozczarował. Obsługa jest sprawna ( wymiana kompletu opon w 15 min. to jak dla mnie przyzwoity wynik ), kompetentna ( jak na mój gust opony zostały założone i wyważone poprawnie, nie schodzi z nich powietrze, samochód nie wpada w drgania ). Warunki lokalowe są więcej niż przyzwoite – można w spokoju posiedzieć na kanapie, napić się kawy i pooglądać TV w oczekiwaniu na zmianę kół. Jedynym minusem był jak dla mnie brak wywieszonego cennika – w moim przypadku nie było to aż tak krytyczne ( płatnikiem jest mój pracodawca ), ale gdybym przyjechał tam swoim prywatnym samochodem możliwość sprawdzenia cen byłaby jak najbardziej pożądana. Pomijając ten mały minus wystawiam Budgumowi pozytywną opinię.

nepomucen

15.04.2012

Placówka

Warszawa, Szyszkowa 48

Nie zgadzam się (0)

Budgum

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Budgum?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Za oknem coraz...
Za oknem coraz cieplej i nadszedł najwyższy czas na wymianę opon w samochodzie firmowym. Jak co roku moja firma postanowiła skorzystać z usług zakładu Budgum, tak więc zaklepałem sobie wolny termin i w sobotę przed godz. 12 skierowałem się na ul. Szyszkową w rejonie lotniska Okęcie. Budgum zmienił ostatnio lokalizację. Byłem więc bardzo ciekaw jakie wrażenie sprawi na mnie ich nowy warsztat. Muszę stwierdzić, że się nie rozczarowałem. Dojazd do serwisu jest bardzo dobrze oznaczony ( duże plansze reklamowe przy ulicy ) i nie sposób nie trafić. Przed budynkiem znajduje się parę miejsc parkingowych, więc nie trzeba zostawiać auta gdzie popadnie. Obsługa również jest bardzo fachowa – jak tylko wszedłem do budynku, schludny, miły ( i jak się później okazało kompetentny ) pracownik zaoferował mi swoją pomoc. Sympatycznym akcentem było również to, że Pan odebrał ode mnie kluczyki ( nie musiałem sam wjeżdżać na podnośnik ) i zaprosił do poczekalni ( 3 kanapy, automat z kawą i wodą, kącik z prasą i telewizor – bardzo schludnie, komfortowo i czysto ). Nie minęło nawet 5 min., a przez szybę w poczekalni zauważyłem, że mój samochód wjechał na podnośnik, a po następnych 15 minutach wyjechał obuty w komplet letnich opon. Podsumowując – Budgum mnie nie rozczarował. Obsługa jest sprawna ( wymiana kompletu opon w 15 min. to jak dla mnie przyzwoity wynik ), kompetentna ( jak na mój gust opony zostały założone i wyważone poprawnie, nie schodzi z nich powietrze, samochód nie wpada w drgania ). Warunki lokalowe są więcej niż przyzwoite – można w spokoju posiedzieć na kanapie, napić się kawy i pooglądać TV w oczekiwaniu na zmianę kół. Jedynym minusem był jak dla mnie brak wywieszonego cennika – w moim przypadku nie było to aż tak krytyczne ( płatnikiem jest mój pracodawca ), ale gdybym przyjechał tam swoim prywatnym samochodem możliwość sprawdzenia cen byłaby jak najbardziej pożądana. Pomijając ten mały minus wystawiam Budgumowi pozytywną opinię.