Symbiosis

(0.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (29 z 78)

Dramat podejscie do...
Dramat podejscie do człowieka .

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam nikomu!...
Nie polecam nikomu! Kupiłem sneakersy Lacoste za kilka stówek. Po dwóch miesiącach używania buty zaczęły się przecierać. Sklep nie raczył uznać mojej reklamacji mimo ewidentnej wady wynikającej z niskiej jakości materiału. W życiu nic od was nie kupię. Firma ma gdzieś opinię klientów.

niezalogowany-uzytkownik

16.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
NEGATYWNE !!!Przestrzegam wszystkich...
NEGATYWNE !!!Przestrzegam wszystkich przed pochponym dokonywaniem zakupu w firmie SYMBIOSIS!!! Zamówione obuwie odebrałem w dniu 31.10.2023. Tj.wtorek w godzinach wieczornych. Następnie obuwie poleżało w domu do dnia 04.11.2023 w tym to dniu postanowiłem założyć zakupione obuwie i wykonać w nich czynność do których zostały przeznaczone tzn. Pójść na spacer na zewnątrz. Okazało się że w obuwiu w miejscu zszycia języka obuwia jest zgrubienie które po około 30 min spaceru powoduje ogromny ucisk przechodzący w ból. Po przyjeżdzie do miasta zamieszkania W dniu 07.11.2023 złożyłem reklamację i przedstawiłem fotografie obrazujące miejsce zaczerwienienia i ucisku na nodze. Przy przymowaniu reklamacji- pani starająca się być miła nadmieniła że będę miał problem z uznaniem reklamacji gdyż OBUWIE BYŁO UŻYWANE! :( niech zatem ktoś mi powie jak mam doświadczyć walorów użytkowych obuwia nie chodząc w nich ?! Wg mnie jest to totalna paranoją. Dzisiaj około 20tej otrzymałem sms tylko info iż jestem zaproszony po odbiór obuwia nieuznanej reklamacji! Na email który podawałem w protokole reklamacji nie otrzymałem żadnego uzasadnienia w formie pisanej. Mimo iż od początku deklarowałem np. zakup innego obuwia lub wymianę obecnego pozbawionego wad ukrytych. Co obecnie : przede mną batalia prawna, rzecznik praw konsumenckich oraz oddanie sprawy do biegłego zwnetrznego w danej tematyce ...no i cóż obuwia nie mam ale problem kupiłem. RAZ JESZCZE PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W FIRMIE Symbiosis ! Prowadziłem wiele lat firmę handl-usług i wiem że to kim jest dana firma to sposób w jaki podchodzą do rozpatrywania reklamacji... -Marek

Placówka

Gdańsk, Przywidz 8

Nie zgadzam się (0)
Masakra. Zakupiłem w...
Masakra. Zakupiłem w sklepie Symbiosis w Warszawie (marce należącej do firmy Marketing Investment Group) buty firmy Tommy Hilfinger, które przetarły mi się na zapiętkach po niecałych czterech miesiącach bardzo umiarkowanego użytkowania. Odmówiono mi uznania reklamacji pod pretekstem, że to moja wina, bo zbyt luźno wiązałem sznurowadła, co jest bezpodstawną insynuacją. Poza tym absurdalne jest samo twierdzenie, że buty, które nie mają wady fizycznej można w taki sposób zniszczyć jedynie przez zbyt luźne wiązanie sznurowadeł. Chodziłem i chodzę w butach różnych marek i nawet w trampkach no name nie robiły mi się dziury na zapiętkach po tak krótkim czasie użytkowania. Zastanówcie się dwa razy zanim cokolwiek kupicie w Symbiosis.

Placówka

Warszawa, Plac Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (0)
Reklamowałam obuwie sportowe...
Reklamowałam obuwie sportowe które się rozkleilo po roku użytkowania. Dokladnie po 14dniach otrzymałam od paczkę zwrotna z moimi butami. Żądalam odstąpienia od umowy bądź zwrotu pieniędzy. Otrzymałam „naprawione” obuwie , które zostały sklejone a raczej zalane klejem… Naprawa odbyła się w sposób nieprofesjonalny i nieestetyczny. Buty straciły walory estetyczne. Ponadto naprawiono tylko jeden but a na deugi chyba zabrakło kleju. Nikt nie kontaktował się ze mną w celu ustalenia sposobu rozwiązania reklamacji. Nie wyraziłam zgody na naprawę mojego obuwia. Żądalam natychmiastowego zwrotu pieniędzy bądź conajmniej obniżenia ceny . Powołałam się na rzecznika Praw Konsumenta. Otrzymałam łaskawie e-mail ze w związku z tym muszę kolejny raz reklamować obuwie. Odesłałam je ponownie. Czekałam na rozstrzygnięcie reklamacji od reklamacji kolejne 14 dni. Napisano mi ze reklamacja została uznana ale nie ma takiego obuwia na stanach magazynowych . W związku z tym mam wybrać inne obuwie w tej cenie bądź droższe i dopłacić. Nie było mowy o żadnym zwrocie pieniędzy tylko narzucanie ze mam wymienić towar. KPINA! Miesiąc bez obuwia. Narzucanie swoich „praw” i zwalanie na każdym etapie winy na klienta. DRAMAT

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Oszukują, buty po...
Oszukują, buty po reklamacji, rozdarta cholewka w środku, ani naprawy ani kasy z powrotem a Pan rzeczoznawca taki obeznany buhahahh lepiej tu butów nie kupować bo zostaniecie z niczym jak się buty popsują, kilka stówek uciekło ale co tam ważne że sklep zarobił na mnie, pierwszy ostatni raz, nie polecam, buty wydają się być replikami więc uważajcie!! Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

JuliaGraczyk_en11

23.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czytając opinie jestem...
Czytając opinie jestem na nie !!!!!!!odradzam!!!!!jakie kolwiek zakupy przez internet !!!!!!

Niezweryfikowany Klient_PLTv

04.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Buty zamówione i...
Buty zamówione i zapłacone 1 maja jest 4 maj i zero informacji ,nie polecam zakupów przez internet ,porażka jeśli chodzi o zamówienia przez internet

Niezweryfikowany Klient_PLTv

04.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem buty na...
Kupiłem buty na przecenie (wartość obniżona przez ledwie dostrzegalną wadę). NIE zostałem poinformowany słownie, w momencie zakupu, o braku możliwością zwrotu, informację dopisano na odwrocie paragonu. Po założeniu w domu buty okazały się jednak za ciasne. Zwrócić nie mogę. Mój błąd jeśli chodzi o wybór, ale możliwe, że wiedząc o braku możliwości zwrotu rozmyśliłbym się w salonie. Teraz już nie mam takiej szansy.

Niezweryfikowany Klient_wYji

22.01.2022

Placówka

Kraków, profesora Adama Rożańskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam buty sportowe...
Kupiłam buty sportowe rozkleiły się nie mają nawet 6 miesięcy więc mam prawo do wymiany na nowe lub zwrot gotówki a oni je kleją a pani w sklepie stacjonarnym gdzie złożyłam odwołanie od reklamacjii swoje pismo i uzasadnienie nie chciała mi przyjąć mówiąc że nie musi mi tego przyjąć.Po wielkich bólach wreszcie mi przyjęła ale nigdy na pewno nie wejdę do tego sklepu ani nie kupię online w tym sklepie.

Niezweryfikowany Klient_f7am

05.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
STANOWCZO ODRADZAM zakupy...
STANOWCZO ODRADZAM zakupy w tym sklepie. Buty zakupione u nich (markowe) rozkleiły się i po złożeniu reklamacji dostałem odmowę na wymianę obuwia. Jakiś mądry pan od reklamacji stwierdził że uszkodzenie powstało w sposób mechaniczny w trakcie użytkowania ( pewnie po zakupie miały leżeć na półce :) wtedy nie byłoby problemu i że wada wynika z okresu użytkowania i nie została zgłoszona w chwili pojawienia się). Buty były użytkowane we właściwy sposób, chodziłem w nich łącznie z 6 miesięcy (nie były użytkowane w zimie i deszczu z jednym wyjątkiem, kiedy raz nosiłem je w deszczowy dzień i wtedy się rozkleiły, i następnego dnia zgłosiłem wadę do sklepu.

Niezweryfikowany Klient_PMpt

07.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po nie całym...
Po nie całym roku użytkowania oddałem buty Lacoste na reklamacje. Buty kupione za 270 zł rozkleiły się jak obuwie marketowe. Reklamacja przez zleconego przez firmę Symbiosis rzeczoznawca została odrzucona i jednym z powodów było: narażenie obuwia na nadmiernie duże warunki wilgotności i zbyt późne zwrócenie uwagi na rozklejanie się podeszwy - nadmieni, że ten model miał mieć podniesioną odporność na wilgoć... Nie polecam sklepu internetowego!

Niezweryfikowany Klient_2Nh7

03.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odradzam, na stronie...
Odradzam, na stronie napisane jedno a robią zupełnie cos innego, najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia.

Niezweryfikowany Klient_lSYt

14.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep to...
Ten sklep to jakaś pomyłka w dzisiejszych czasach. W swoich regulaminach piszą jedno a mówią zupełnie coś innego. Dostaw i zwrot płatny, nawet nie zamówią kuriera po odbiór, nawet w sytuacji gdy powiedziałam, ze zapłacę za zwrot. Mam sobie sama zamówić kuriera albo nadać na poczcie. Mimo, ze na stronie internetowej napisane jest coś zupełnie innego. W dodatku dłuuuuugi czas realizacji zamówienia. Nikomu nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_D7KE

14.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pomimo ewidentnie wadliwego...
Pomimo ewidentnie wadliwego obuwia, nie uznają reklamacji. Przestrzegam i odradzam sklep

Niezweryfikowany Klient_Vklz

13.07.2021

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
nie dość, ze...
nie dość, ze wysłali mi buty o zlej numeracji, co najmniej dwa numery za małe, choć w zamówieniu był podany mój numer to do tego jeszcze kazali mi wysłać z powrotem paczkę na mój koszt, informując, ze dostane pieniądze dopiero po 14 dniach od otrzymania przesyłki. NIGDY WIECEJ. NIKOMU NIE POLECAM

Niezweryfikowany Klient_KcEG

23.04.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep to...
Ten sklep to jakaś kpina, pomijać koszmarny czas realizacji, jakby dopiero szyli te buty.. to obsługa nie ma kontaktu z magazynem i w zasadzie to nawet nie dostałam informacji czy moje buty są na stanie, czy je mają czy nie. Dowiedziałam się po 4 dniach, że moje zamówienie jest w trakcie "weryfikacji" ..a ile potrwa weryfikacja- tego nie wie nikt.

Niezweryfikowany Klient_p6Xh

15.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłam sceptycznie nastawiona...
Byłam sceptycznie nastawiona po przeczytaniu niektórych opinii. Jednak zdecydowałam się na zakup butów TIMBERLAND. Przesyłka dotarła w 3-4 dni. Buty były idealne, takie jak na zdjęciach i wszystko zgodne z opisem. Dodatkowo trafiłam na super promocję. Nie żałuję zakupu i mogę polecić!

Klient_CDaT

09.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
buty zamówione ze...
buty zamówione ze strony początkowo przyszły uszkodzone. Przyjechał kurier zabrał je i za tydzień przyszły nowe - tym razem w innym wariancie kolorystycznym. Po drugim zwrocie otrzymałam wiadomość, że wymiana potrwa do 14 dni. Po tygodniu dostałam wiadomość, że tego modelu nie ma już w sprzedaży. Ponad 3 tyg czekania na buty i jedna wielka klapa. Szkoda czasu i nerwów przy tylu innych profesjonalnych sklepów online. Dodam, że w ramach rekompensaty dostałam propozycje 20% rabatu na nowe zakupy. Nigdy więcej

Niezweryfikowany Klient_06ss

24.09.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po zamówieniu a...
Po zamówieniu a następnie zobaczeniu tu opini nie spałam pół nocy. Zamówiłam jedne buty z symbiosis drugie z timberland a chłopak z sizeer. Wszystkie przyszły - sizeer i timberland w 1 dzień, symbiosis miało najdłuższa wysyłkę bo nadali paczkę dopiero w czwartek choć zamówiłam w sobotę, ale to nie jest jakoś bardzo długo, w piątek rano miałam je w domu. Stan wszystkich idealny.

Klient_YPNL

27.03.2020

Placówka

Kraków, profesora Adama Rożańskiego 32

Nie zgadzam się (0)

Symbiosis

Dane firmy

Warszawa

Warszawa,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Symbiosis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.