Hachette Polska

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 28)

Tragedia! Przesyłka zamówiona...
Tragedia! Przesyłka zamówiona na początku grudnia, miała dojść w ciągu miesiąca. Do dnia dzisiejszego paczki brak. BOK plącze się, jeśli chodzi o informacje- raz twierdzą, że paczka wysłana, drugi raz, że jednak nie. Istny koszmar i lekceważące podejście do klienta.

Niezweryfikowany Klient_ZKWf

28.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. We...
Nie polecam. We wrześniu podczas urlopu przyszedł kolejny numer z kolekcji trabanta. Niestety nie było nas w domu przez 2 tygodnie i numer odesłano. Mija 3 miesiąc i nie mogę doprosić się o brakujący numer, ale następne wysyłają. Nie można składać modelu a firma ma to gdzieś. Po kontakcie telefonicznym ciągle słyszę może w piątek i tak od trzech miesięcy. Jeśli ktoś zechce coś od nich kupić musi się z tym liczyć, że nerwy będą nadszarpnięte a pieniądze stracone.

Niezweryfikowany Klient_pRJ4

22.11.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostatni przelew wysłałem...
Ostatni przelew wysłałem 10 kwietnia 2020r. Nikt nie odpowiada na telefon, żenada, odradzam.

Niezweryfikowany Klient_nz2h

12.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wyslalem 2 razy...
Wyslalem 2 razy zamowienie online. Powinno przyjsc automatyczne potwierdzenie na maila. Nic nie przyszlo. Nie wiemm czy zamowilem czy nie. DNO

Niezweryfikowany Klient_N7qa

14.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Żenada. Zamówiłam prenumeratę...
Żenada. Zamówiłam prenumeratę 14.12.2020, do dziś (12.02.2021) brak przesyłki, chociaż zapewniają, że przesyłka nie później niż 30 dni. Odradzam wszystkim!!!!

Niezweryfikowany Klient_eVwy

13.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamowilam kolekcje romanse...
Zamowilam kolekcje romanse wszechczasow. Pierwsza paczka przyszła tak zapakowana ze az jestem w szoku ze ksiazkom nic sie nie stalo... Pudlo 3 razy większe i zero wypelnienia. Ksiazki lataly jak chcialy. Prenumerate zamowilam w grudniu. I mimo upominania sie do tej pory nie nam kolejnych tomów... Znajoma dzis dostala 4 paczke. W kioskach sa do kupienia wiec nie rozumiem czemu tak dlugo czekam. Koszmarna obsluga.

Niezweryfikowany Klient_jdfM

26.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ja kupuję przez...
Ja kupuję przez kolekcje hachette książki fajne ale wydawnictwo nierzetelne wysyłki bardzo opóźnione trzeba się upominać mieliśmy dostać zegar z drugą przesyłką dostaliśmy jakiś badziewny plecaczek z Masza i niedźwiedziem materiałowy worek na kapcie

Niezweryfikowany Klient_H6LP

08.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odradzam każdemu, kto...
Odradzam każdemu, kto chce zamówić prenumeratę jakiejś kolekcji, bo rezygnacja jest praktycznie niemożliwa, a wysyłka ciągnie się w nieskończoność, przy czym zamieszczane tam kompletne bzdury. Podobnie jak ktoś już opisywał w przypadku kolekcji dla dzieci ABC, tak i w przypadku kolekcji Masza i Niedźwiedź wrobiłam się w nieskończone wysyłki i opłaty. Któregoś dnia, zgodnie z regulaminem, postanowiłam zrezygnować z tej, wątpliwej jakości pod względem treści edukacyjnych, kolekcji. Nie jest to takie proste jak w przypadku jej zamówienia. Adres e,mail podany w regulaminie jest nieprawidłowy, zatem skontaktowałam się telefonicznie na nr podany w regulaminie. Powiedziałam, że rezygnuję z dalszej prenumeraty. Pani na podstawie podanych przeze mnie danych powiedziała, ze właśnie kolejna paczka została wysłana, ale żebym jej nie odbierała i po jej zwrocie moje zamówienie zostanie anulowane i tym samym nie będą prowadzić dalszej wysyłki. Tak też zrobiłam. Niestety po miesiącu przysłali mi wezwanie do zapłaty za numery, których nie otrzymałam, gdyż za radą konsultantki nie odebrałam ich. Napisali również, że po uiszczeniu tej opłaty, prenumerata zostanie wznowiona. To jest szczyt natręctwa, gdyż powiedziałam tej Pani wyraźnie, że rezygnuję z prenumeraty. Odradzam każdemu, kto chce zamówić prenumeratę jakiejś kolekcji, bo rezygnacja jest praktycznie niemożliwa, a wysyłka ciągnie się w nieskończoność, przy czym zamieszczane tam kompletne bzdury.

Niezweryfikowany Klient_ZhLF

04.08.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po 3 telefonach...
Po 3 telefonach i rozmowach zakończonych automatycznym rozłączeniem wreszcie udało się porozmawiać z konsultantem.Numery podane są na stronie dwa ale tylko pod komórkowym ktoś odpowiada.

Magdalena_3092

29.01.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Jak na każdą...
Jak na każdą infolinię tak i na tę ciężko się dodzwonić. "Porozmawiałam" sobie z automatem no i po 20 minutach połączenie zostało zerwane. Czyżby mieli limit czasowy, ale to ja dzwoniłam i za rozmowę zapłaciłam nic nie załatwiając.

Magdalena_3092

23.01.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ciekawa oferta...
Bardzo ciekawa oferta jeśli miała bym jednym zdaniem skonkretyzować firmę HachetteDla dzieci, dorosłych o różnych zainteresowaniach.Proza, encyklopedie, przewodniki.Podręczniki do nauki języka francuskiego.Staranie wydane, w przystępnej cenie.Łatwy zakup dzięki sklepowi on line.A gdy tak owy sklep jest to już jest osiągnięty pierwszy stopień mojej satysfakcji.Tu są następne ku temu powody.Funkcjonalna i bezproblemowa www, jasne opisy.Dobry kontakt.

zarejestrowany-uzytkownik

17.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Celem mojej dzisiejszej...
Celem mojej dzisiejszej obserwacji będzie zapoznanie się z kolekcją firmy Hachette pt. "Robię na drutach". Muszę przyznać, że bardzo sceptycznie podchodzę do takich gazet jak ta ale po bliższym zapoznaniu się z płytą oraz lekcja nr 1stwierdzam że jest to materiał na płycie DVD z której każdy może nauczyć się podstawowych kroków w robieniu na drutach, bowiem na filmie wszystko jest wytłumaczone krok po kroku i nie ma takiej możliwości aby z tej lekcji sobie nie przyswoić.

Anna_149

17.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu pojawiła się seria książek dla dzieci ABC uczę się... Pierwszy numer kupiłam w kiosku i zdecydowałam się na prenumeratę, aby wygodnie odbierać książki w domu. Wydawało mi się, że seria jest dość ciekawa i atrakcyjna dla dziecka, córkę też cieszyły prezenty jakimi zachęcano do prenumeraty. Sądziłam, że seria składa się z literek, każda litera to jedna książka, potem jeszcze cyferek - każda cyfra to jeszcze jedna książka, potem doszły jeszcze inne tematy, takie jak pory roku, dni tygodnia i tak dalej i w paczce z czterema książkami pojawia się 1 lub dwie książki z literką i inne. Aby zebrać całą serię liter trzeba czekać bardzo długo bo wydawnictwo celowo wydłuża serię nie pytając klienta co tak naprawdę chce otrzymać. Ponadto po zapoznaniu się z kilkoma książkami o literach i cyfrach okazuje się, że są to totalne bzdury, treść jest beznadziejna bo zasadą jest, że w np. w książce o literce "e" musi być mnóstwo wyrazów zaczynających się na tę właśnie literę. Moja córka już nawet nie chce słuchać tych bzdur i wybiera inne książki do czytania. Książki są ładnie wydane i ilustrowane więc treść tłumaczę dziecku na ich podstawie, książki o cyferkach też są nieciekawe. Pozytywnie odbieram jedynie książki o pozostałych tematach, ale nikt się mnie nie zapytał czy chcę je mieć. Jestem już bliżej końca, ale jeśli będę ciąglę dostawała coraz to nowe książki, a tylko jedną literę to wysyłka potrwa tak długo, że aż żal myśleć. Cena za jedną pozycję wygórowana bo 9,99, a listonosz pakietu nie przyniesie do domu bo to gabaryt "b" więc jaki sens ma zamawianie skoro i tak trzeba iść na pocztę, aby osobiście odebrać przesyłkę? Lepiej było kupować w kiosku, bo bliżej i dostawać to czego się naprawdę chce. Poważnie się zastanawiam nad rezygnacją, bo za tę kwotę dziecko miałoby ciekawe księżki o wciągającej treści, a nie nawał bzdur. Nie polecam prenumeraty w tym wydawnictwie jeśli zawsze ma tak wyglądać jak w przypadku serii ABC uczę się...

zarejestrowany-uzytkownik

29.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
W wydawnictwie Hachette...
W wydawnictwie Hachette mąż zamówił brakujący numer pisma Wojsko Polskie. Zrobił to telefonicznie ok.10 listopada . Po trzech tygodniach oczekiwania i braku przesyłki ,zadzwonił ponownie. Pani zapewniła ,że numer zostanie niezwłocznie wysłany. W połowie grudnia nadal przesyłki z wydawnictwa Hachette nie było. Mąż znowu się z nimi skontaktował. Miła Pani powiedziała ,że 10 grudnia gazeta została wysłana. Plus ,bo przesyłka w końcu dotarła - 28 grudnia. Jednak data nadania ,to 23 grudnia. Wielki minus za opieszałość i niekompetencję.

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (25)

Hachette Polska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hachette Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.