Opinia użytkownika: Klient_ZhLF
Dotycząca firmy: Hachette Polska
Treść opinii: Odradzam każdemu, kto chce zamówić prenumeratę jakiejś kolekcji, bo rezygnacja jest praktycznie niemożliwa, a wysyłka ciągnie się w nieskończoność, przy czym zamieszczane tam kompletne bzdury. Podobnie jak ktoś już opisywał w przypadku kolekcji dla dzieci ABC, tak i w przypadku kolekcji Masza i Niedźwiedź wrobiłam się w nieskończone wysyłki i opłaty. Któregoś dnia, zgodnie z regulaminem, postanowiłam zrezygnować z tej, wątpliwej jakości pod względem treści edukacyjnych, kolekcji. Nie jest to takie proste jak w przypadku jej zamówienia. Adres e,mail podany w regulaminie jest nieprawidłowy, zatem skontaktowałam się telefonicznie na nr podany w regulaminie. Powiedziałam, że rezygnuję z dalszej prenumeraty. Pani na podstawie podanych przeze mnie danych powiedziała, ze właśnie kolejna paczka została wysłana, ale żebym jej nie odbierała i po jej zwrocie moje zamówienie zostanie anulowane i tym samym nie będą prowadzić dalszej wysyłki. Tak też zrobiłam. Niestety po miesiącu przysłali mi wezwanie do zapłaty za numery, których nie otrzymałam, gdyż za radą konsultantki nie odebrałam ich. Napisali również, że po uiszczeniu tej opłaty, prenumerata zostanie wznowiona. To jest szczyt natręctwa, gdyż powiedziałam tej Pani wyraźnie, że rezygnuję z prenumeraty. Odradzam każdemu, kto chce zamówić prenumeratę jakiejś kolekcji, bo rezygnacja jest praktycznie niemożliwa, a wysyłka ciągnie się w nieskończoność, przy czym zamieszczane tam kompletne bzdury.