Meblohurt

(2.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Zbyt długi okres...
Zbyt długi okres oczekiwania na sprzedawcę, na niektórych meblach były widoczne ślady kurzu. Po prawie 20 min.oczekiwania na sprzedawce uzyskałem interesujące mnie informacje na temat wybranego przeze mnie mebla. Jednak nie była to wyczerpująca informacja - same ogólniki.

Jakub_655

20.03.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ogólny zewnętrzny wygląd...
Ogólny zewnętrzny wygląd sklepu czysty, wejście do sklepu czyste, zadbane, podłoga czysta bez zabrudzeń. Godziny otwarcia sklepu widoczne i zgodne. Ustawienie mebli i asortymentu prawidłowe, brak zabrudzeń, papierków, reklamy oraz katalogi dostępne dla klienta. Zostałam obsłużona po 2 minutach, zapytana czy coś potrzebuję i jestem czymś zainteresowana. Pan bardzo miły i sympatyczny. Bardzo dobrze zna ofertę w/b miesiącu, ceny, rodzaje mebli oraz kolory. Zaproponował mi zakup określonych mebli, cenę oraz termin oczekiwania. Prace i obsluge oceniam bardzo dobrze, wygląd sklepu celująco.

Anna_4628

06.02.2013

Placówka

Włodawa, Żołnierzy Win 18

Nie zgadzam się (0)
Pod koniec października...
Pod koniec października zamówiłam w sklepie Meblohurt przy ul. Piłsudskiego kanapę. Wybrałam model z bieżącego katalogu firmy, aby uniknąć zbędnych komplikacji przy zamówieniu. Pani przyjmująca zamówienie poinformowała nas, że czas realizacji DO trzech tygodni. Przyjęliśmy tę datę jako nam odpowiadającą. Gdy minęły umówione 3 tygodnie zaczekaliśmy jeszcze tydzień i zaniepokojeni zadzwoniliśmy do sklepu. Okazało się, ze naszej kanapy nie ma i w najbliższym tygodniu nie będzie, ponieważ pojawił się problem z dostawcą. Obiecano nam, że kłopot ten zostanie rozwiązany w przeciągu tygodnia i kanapa będzie u nas. Niestety...czas oczekiwania przeszedł nasze wyobrażenia. Dzwoniliśmy z upomnieniami raz w tygodniu, potem dwa razy w tygodniu, a potem w fazie końcowej już co dzień. Za każdym razem słyszeliśmy ten sam repertuar, że nie mają na to wpływu. Gdyby nie zadatek, zrezygnowalibyśmy na pewno z zakupu. W ramach rekompensaty "wywalczyłam sobie" darmowy transport do domu, ponieważ sklep o niczym takim jak rekompensata za zwlokę nawet nie wspomniał. Jedynie Pani sprzedawczyni cały czas powtarzała, że muszę zrozumieć, że to nie zależy od nich, bo to nie oni meble robią tylko je sprzedają. Tak czy inaczej nie dotrzymali warunków umowy dostawy (szkoda że nie poprosiłam ich o to na piśmie - czego ogromnie żałuję - dając zaliczkę), a ja, pytając o produkt, który już dawno zamówiłam czułam się fatalnie, jakbym coś od sklepu wyłudzała. Będę ten sklep omijała jednak szerokim łukiem...bo o kanapę doprosiłam się dopiero 22 grudnia i to po taaakich przypominaniach, grzecznych i uprzejmych prośbach i przygodach.

marti

29.12.2009

Placówka

Puławy, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (16)

Meblohurt

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Meblohurt?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zbyt długi okres...
Zbyt długi okres oczekiwania na sprzedawcę, na niektórych meblach były widoczne ślady kurzu. Po prawie 20 min.oczekiwania na sprzedawce uzyskałem interesujące mnie informacje na temat wybranego przeze mnie mebla. Jednak nie była to wyczerpująca informacja - same ogólniki.