NZOZ Sanus Centrum Medyczne

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Chciałem się zarejestrować...
Chciałem się zarejestrować telefonicznie do lekarza pierwszego kontaktu. Mimo kilkunastokrotnych prób w ciągu dwóch dni nikt nie odebrał telefonu, więc udałem się osobiście zarejestrować. Udałem się do świeżo wyremontowanego budynku. W środku było czysto i ładnie. Po udaniu się do rejestracji pani za okienkiem poinformowała mnie, że najbliższy termin do lekarza jest dokładnie za za tydzień. Mimo iż pani rejestratorka była bardzo miła i wydawała się być kompetentna nie udało mi się spełnić głównego celu mojego przyjścia do przychodni to jest wizyty lekarskiej. Byłbym w pełni usatysfakcjonowany gdyby doszło do konsultacji lekarskiej. Sytuację w której nie ma możliwości rejestracji telefonicznej, a jest tylko osobista uważam za duży minus w jakości obsługi.

Marcin_52

03.09.2014

Placówka

Zabrze, Wolności 182

Nie zgadzam się (0)

NZOZ Sanus Centrum Medyczne

Dane firmy

Lublin

Lublin, Magnoliowa2

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NZOZ Sanus Centrum Medyczne?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chciałem się zarejestrować...
Chciałem się zarejestrować telefonicznie do lekarza pierwszego kontaktu. Mimo kilkunastokrotnych prób w ciągu dwóch dni nikt nie odebrał telefonu, więc udałem się osobiście zarejestrować. Udałem się do świeżo wyremontowanego budynku. W środku było czysto i ładnie. Po udaniu się do rejestracji pani za okienkiem poinformowała mnie, że najbliższy termin do lekarza jest dokładnie za za tydzień. Mimo iż pani rejestratorka była bardzo miła i wydawała się być kompetentna nie udało mi się spełnić głównego celu mojego przyjścia do przychodni to jest wizyty lekarskiej. Byłbym w pełni usatysfakcjonowany gdyby doszło do konsultacji lekarskiej. Sytuację w której nie ma możliwości rejestracji telefonicznej, a jest tylko osobista uważam za duży minus w jakości obsługi.