Opinia użytkownika: Marcin_52
Dotycząca firmy: NZOZ Sanus Centrum Medyczne
Treść opinii: Chciałem się zarejestrować telefonicznie do lekarza pierwszego kontaktu. Mimo kilkunastokrotnych prób w ciągu dwóch dni nikt nie odebrał telefonu, więc udałem się osobiście zarejestrować. Udałem się do świeżo wyremontowanego budynku. W środku było czysto i ładnie. Po udaniu się do rejestracji pani za okienkiem poinformowała mnie, że najbliższy termin do lekarza jest dokładnie za za tydzień. Mimo iż pani rejestratorka była bardzo miła i wydawała się być kompetentna nie udało mi się spełnić głównego celu mojego przyjścia do przychodni to jest wizyty lekarskiej. Byłbym w pełni usatysfakcjonowany gdyby doszło do konsultacji lekarskiej. Sytuację w której nie ma możliwości rejestracji telefonicznej, a jest tylko osobista uważam za duży minus w jakości obsługi.