zooplus.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 204)

Pokaż wszystkie opinie

Od lat jestem...
Od lat jestem klientem zooplus.pl i polecam ten sklep wszystkim zwierzolubnym znajomym, a tym razem pozytywnie muszę ocenić nie tylko same zakupy ale też obsługę klienta. Produkt, który zakupiłem dotarł do mnie uszkodzony prawdopodobnie w transporcie. Skontaktowałem się z obsługą przesyłając zdjęcia uszkodzonego towaru. Procedura reklamacyjna bez zbędnych formalności i konieczności odsyłania towaru. Miła i rzeczowa obsługa klienta. Pomimo kontaktu mailowego, pracownicy zooplus.pl komunikują się w sposób swobodny, a jednocześnie profesjonalny. Szybko załatwiona sprawa, a ja wrócę tam po raz kolejny. Tak trzymać!

Klient_lMhr

21.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

zooplus.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zooplus.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu i przydatne filtry wyszukiwania. Niestety moje zamówienie zostało wysłane dopiero po 5 dniach roboczych, a o wydłużeniu czasu nie byłam poinformowana. Sama jakość zamówionych produktów jest dobra, jestem z nich zadowolona. Program lojalnościowy również jest bardzo miłym aspektem zamawiania na zooplus.