Od lat jestem klientem zooplus.pl i polecam ten sklep wszystkim zwierzolubnym znajomym, a tym razem pozytywnie muszę ocenić nie tylko same zakupy ale też obsługę klienta. Produkt, który zakupiłem dotarł do mnie uszkodzony prawdopodobnie w transporcie. Skontaktowałem się z obsługą przesyłając zdjęcia uszkodzonego towaru. Procedura reklamacyjna bez zbędnych formalności i konieczności odsyłania towaru. Miła i rzeczowa obsługa klienta. Pomimo kontaktu mailowego, pracownicy zooplus.pl komunikują się w sposób swobodny, a jednocześnie profesjonalny. Szybko załatwiona sprawa, a ja wrócę tam po raz kolejny. Tak trzymać!
Bardzo duży wybór asortymentu i przydatne filtry wyszukiwania. Niestety moje zamówienie zostało wysłane dopiero po 5 dniach roboczych, a o wydłużeniu czasu nie byłam poinformowana. Sama jakość zamówionych produktów jest dobra, jestem z nich zadowolona. Program lojalnościowy również jest bardzo miłym aspektem zamawiania na zooplus.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.