URSZULKA

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zakupiłam przez internet...
Zakupiłam przez internet (użytkownik allegro pamela2504, sklep jw.) koc polarowy, który miał mieć wymiary 160x200. Otrzymałam kocyk nie dość, że cieniutki i marnej jakości, to przede wszystkim dużo mniejszy: 120x170. Właścicielka sklepu, kiedy zadzwoniłam powiedziała, że mogę koc zwrócić, ale na własny koszt (!). Była przy tym arogancka i bezczelna. Moje próby tłumaczenia, że dlaczego mam ponosić podwójne koszty wysyłki, nie odnosiły rezultatu, Właścicielka powiedziała, że albo akceptuję jej warunki albo zostawiam sobie kocyk i rozłączyła rozmowę. W następnym telefonie próbowałam jeszcze prosić o wysyłkę właściwego koca za pobraniem, ale Pani powtórzyła, że albo odsyłam towar na swój koszt albo go sobie zostawiam, i ponownie się rozłączyła. Później nie odbierała telefonów. Przypuszczam, że Właścicielka sklepu nie ma w sprzedaży takich koców, jakie wystawia. Oczywiście koca jej nie odeślę, bo na pewno mi pieniędzy nie zwróci

Adriana_76

12.07.2013

Placówka

Bielsko-Biała, Ustronie 20

Nie zgadzam się (0)

URSZULKA

Dane firmy

Bielsko-Biała

Bielsko-Biała, Ustronie 20

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż URSZULKA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłam przez internet...
Zakupiłam przez internet (użytkownik allegro pamela2504, sklep jw.) koc polarowy, który miał mieć wymiary 160x200. Otrzymałam kocyk nie dość, że cieniutki i marnej jakości, to przede wszystkim dużo mniejszy: 120x170. Właścicielka sklepu, kiedy zadzwoniłam powiedziała, że mogę koc zwrócić, ale na własny koszt (!). Była przy tym arogancka i bezczelna. Moje próby tłumaczenia, że dlaczego mam ponosić podwójne koszty wysyłki, nie odnosiły rezultatu, Właścicielka powiedziała, że albo akceptuję jej warunki albo zostawiam sobie kocyk i rozłączyła rozmowę. W następnym telefonie próbowałam jeszcze prosić o wysyłkę właściwego koca za pobraniem, ale Pani powtórzyła, że albo odsyłam towar na swój koszt albo go sobie zostawiam, i ponownie się rozłączyła. Później nie odbierała telefonów. Przypuszczam, że Właścicielka sklepu nie ma w sprzedaży takich koców, jakie wystawia. Oczywiście koca jej nie odeślę, bo na pewno mi pieniędzy nie zwróci