ORAZA

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Do sklepu trafiłem...
Do sklepu trafiłem z porównywarki cen Ceneo.pl. 11 kwietnia, skuszony najniższą ceną, dokonałem zakupu maszynek Gillette. Zgodnie z informacją z maila w celu umówienia się na odbiór osobisty (w Warszawie) następnego dnia zadzwoniłem do sklepu. Powiedziano mi, że maszynek nie ma na stanie i obiecano oddzwonić w ciągu kilku dni. Rzeczywiście, oddzwoniono dość szybko (za to plus). Maszynek jednak nadal nie było i obiecano ponowny kontakt, gdy maszynki się pojawią.Do 21.05 (ponad miesiąc od zakupu) żadnej informacji ze sklepu nie dostałem. Postanowiłem wypełnić krótką ankietę na stronach Ceneo, o co poproszono mnie w mailu, i wystawiłem sklepowi raczej negatywną opinię. Po niespełna 3 godzinach otrzymałem telefon ze sklepu Oraza. Pani z wyraźnymi pretensjami w głosie powiedziała "dostaliśmy pana opinię... no... a te maszynki już są".Sposób prowadzenie rozmowy jednak na tyle mnie rozczarował, że całkowicie zrezygnowałem z zakupu. Niska cena nie jest jedynym kryterium, dla którego podejmuję decyzję o zakupie. Rozumiem, że negatywna opinia może być rozczarowaniem, ale telefon z pretensjami tylko pogarsza sprawę. Jeśli sklep zapomniał o moim zamówieniu, można było zadzwonić i po prostu przeprosić za zaistniałą sytuację. Także oferta sklepu bardzo konkurencyjna, ale jakość obsługi jeszcze do poprawy.

nattan

23.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

ORAZA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ORAZA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do sklepu trafiłem...
Do sklepu trafiłem z porównywarki cen Ceneo.pl. 11 kwietnia, skuszony najniższą ceną, dokonałem zakupu maszynek Gillette. Zgodnie z informacją z maila w celu umówienia się na odbiór osobisty (w Warszawie) następnego dnia zadzwoniłem do sklepu. Powiedziano mi, że maszynek nie ma na stanie i obiecano oddzwonić w ciągu kilku dni. Rzeczywiście, oddzwoniono dość szybko (za to plus). Maszynek jednak nadal nie było i obiecano ponowny kontakt, gdy maszynki się pojawią.Do 21.05 (ponad miesiąc od zakupu) żadnej informacji ze sklepu nie dostałem. Postanowiłem wypełnić krótką ankietę na stronach Ceneo, o co poproszono mnie w mailu, i wystawiłem sklepowi raczej negatywną opinię. Po niespełna 3 godzinach otrzymałem telefon ze sklepu Oraza. Pani z wyraźnymi pretensjami w głosie powiedziała "dostaliśmy pana opinię... no... a te maszynki już są".Sposób prowadzenie rozmowy jednak na tyle mnie rozczarował, że całkowicie zrezygnowałem z zakupu. Niska cena nie jest jedynym kryterium, dla którego podejmuję decyzję o zakupie. Rozumiem, że negatywna opinia może być rozczarowaniem, ale telefon z pretensjami tylko pogarsza sprawę. Jeśli sklep zapomniał o moim zamówieniu, można było zadzwonić i po prostu przeprosić za zaistniałą sytuację. Także oferta sklepu bardzo konkurencyjna, ale jakość obsługi jeszcze do poprawy.