Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: ORAZA
Treść opinii: Do sklepu trafiłem z porównywarki cen Ceneo.pl. 11 kwietnia, skuszony najniższą ceną, dokonałem zakupu maszynek Gillette. Zgodnie z informacją z maila w celu umówienia się na odbiór osobisty (w Warszawie) następnego dnia zadzwoniłem do sklepu. Powiedziano mi, że maszynek nie ma na stanie i obiecano oddzwonić w ciągu kilku dni. Rzeczywiście, oddzwoniono dość szybko (za to plus). Maszynek jednak nadal nie było i obiecano ponowny kontakt, gdy maszynki się pojawią.Do 21.05 (ponad miesiąc od zakupu) żadnej informacji ze sklepu nie dostałem. Postanowiłem wypełnić krótką ankietę na stronach Ceneo, o co poproszono mnie w mailu, i wystawiłem sklepowi raczej negatywną opinię. Po niespełna 3 godzinach otrzymałem telefon ze sklepu Oraza. Pani z wyraźnymi pretensjami w głosie powiedziała "dostaliśmy pana opinię... no... a te maszynki już są".Sposób prowadzenie rozmowy jednak na tyle mnie rozczarował, że całkowicie zrezygnowałem z zakupu. Niska cena nie jest jedynym kryterium, dla którego podejmuję decyzję o zakupie. Rozumiem, że negatywna opinia może być rozczarowaniem, ale telefon z pretensjami tylko pogarsza sprawę. Jeśli sklep zapomniał o moim zamówieniu, można było zadzwonić i po prostu przeprosić za zaistniałą sytuację. Także oferta sklepu bardzo konkurencyjna, ale jakość obsługi jeszcze do poprawy.