Moje doświadczenia z placówką firmy Play były generalnie pozytywne. Obsługa klienta była przyjazna, uprzejma i kompetentna. Pracownicy byli pomocni i starali się rozwiązać wszystkie moje problemy i pytania.
Jako operator telekomunikacyjny, firma Play oferuje szeroki wybór usług, w tym abonamenty komórkowe, telewizję, internet i inne. Ich oferta była konkurencyjna pod względem ceny i funkcjonalności. Miałem możliwość wyboru pakietu, który najlepiej odpowiadał moim potrzebom, co było bardzo wygodne.
Placówka była dobrze zorganizowana, czysta i wyposażona w nowoczesne urządzenia. Często byłem w stanie załatwić swoje sprawy szybko i sprawnie, bez długiego oczekiwania w kolejce
Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.
Dane firmy
Warszawa
Warszawa, Taśmowa 7
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.