Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna w Warszawie

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dopapdła mnie grypa...
Dopapdła mnie grypa (gorączka, katar). Na szczęscie w pobliżu mego miejsca zamieszkania znajduje się przychodnia. Od godziny 18 do 6 rano, w drugiej części budynku, przyjmowani są pacjenci w nagłych przypadkach. Problem pojawia się już przed budynkiem, gdyż główne wejście do przychodni jest zamknięte i nie ma informacji którędy można dostać się do środka. Jedyne otwarte drzwi znajdują się na końcu budynku. Po wejściu należy podejść do rejestracji. Pracownik zakłada kartę pacjenta po czym zaprasza do poczekalni. W poczekalni miejsc siedzących jest dla 10 osób. Powyżej 10 osób robi się ścisk i ogólne zamieszanie. Na swoją kolej czekałem 20 minut. Lekarz prosi pacjentów osobiście. Moja wizyta u lekarza trwała 2 minuty. Po osłuchaniu mnie, lekarz przypisał mi krople do nosa. Lekarz był arogancki i nieuprzejmy. Brak z jego strony jakiegokolwiek zainteresowania moją osobą.

Łukasz_1520

09.12.2011

Placówka

Warszawa, Malczewskiego 47a

Nie zgadzam się (1)

Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna w Warszawie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna w Warszawie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dopapdła mnie grypa...
Dopapdła mnie grypa (gorączka, katar). Na szczęscie w pobliżu mego miejsca zamieszkania znajduje się przychodnia. Od godziny 18 do 6 rano, w drugiej części budynku, przyjmowani są pacjenci w nagłych przypadkach. Problem pojawia się już przed budynkiem, gdyż główne wejście do przychodni jest zamknięte i nie ma informacji którędy można dostać się do środka. Jedyne otwarte drzwi znajdują się na końcu budynku. Po wejściu należy podejść do rejestracji. Pracownik zakłada kartę pacjenta po czym zaprasza do poczekalni. W poczekalni miejsc siedzących jest dla 10 osób. Powyżej 10 osób robi się ścisk i ogólne zamieszanie. Na swoją kolej czekałem 20 minut. Lekarz prosi pacjentów osobiście. Moja wizyta u lekarza trwała 2 minuty. Po osłuchaniu mnie, lekarz przypisał mi krople do nosa. Lekarz był arogancki i nieuprzejmy. Brak z jego strony jakiegokolwiek zainteresowania moją osobą.