Vigar

(3.60)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 14)

Pokaż wszystkie opinie

Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam głównie po zakup alkoholu. Rozejrzałam się chwilę po sklepie i podszedł do mnie pewien pan zpytać w czym może mi pomóc. Nie wyglądał na pracownika ponieważ wierzchnie ubranie było grube (bluza rozsuwana) a nie koszulka firmowa. Najbardziej moją uwagę zwróciły mrożonki w zamrażalkach ponieważ były posegregowane wg. rodzaju i oddzielone plastikowymi przegródkami. Następnie udałam się do kasy przy której był alkohol, kasjerki tam nie było. Stałam tam około 2 min dopóki nie zrobiła się za mną kolejka, wtedy przyszła kasjerka i w kolejce byłam pierwsza. Zapytałam kasjerki jaki alkohol zapropomowałaby w kwocie około 50 zł. usłyszałam, że nic nie jest w stanie mi zaproponować i żebym dalej się rozglądała, przy czym mimo, że stałam pierwsza pani kasjerka zaczęła obsługiwać kolejną osobę nie poświęcając mi swojej uwagi. Nie usłyszałam od pani ani dzień dobry, ani dowidzenia, nie dostałam propozycji dodatkowej torebki mimo, że nie miałam jak zabrać zakupów. Pani kasjerka nie wykazała swojej inicjatywy w obsłudze klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2009

Placówka

Płońsk, Warszawska 32

Nie zgadzam się (22)

Vigar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vigar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miła obsługa, Towar...
Miła obsługa, Towar dobrze wyeksponowany, czytelna cena. Czysto. chce się tam robić zakupy.