Urząd Miasta Lębork

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dzisiaj musiałam załatwić...
Dzisiaj musiałam załatwić kilka spraw w Urzędzie Miasta w Lęborku. W każdym z pokoi w których byłam Panie naprawdę bardzo miłe, sympatyczne i przyjazne dla petenta. Niestety strasznie się rozczarowałam idąc do kasy. Na korytarzu trzy okienka w tym dwa okienka z informacją i tylko jedno z kasą! Przez 20min. które tam stałam do informacji podeszły dwie osoby a przed kasą stało chyba 15 osób. Co to za filozofia?! Wydaje mi się ze jedna pani z tej informacji mogła by również obsługiwać petentów którzy chcą wpłacić lub pobrać pieniądze a nie siedzieć bezczynnie.

Krystyna

25.11.2013

Placówka

Lębork, Armii Krajowej 10

Nie zgadzam się (0)
Załatwiałam sprawy meldunkowe....
Załatwiałam sprawy meldunkowe. Po wejściu do Urzędu na sali obslugi pusto, natomiast Panie pracujące w Urzędzie zajęte były ploteczkami. W końcu skierowano mnie do odpowiedniego pokoju, a tam jeszcze gorzej. 2 Panie - z tego obsługuje 1, ale tak jakby pracowała za karę. Sprawę załtwiłam szybko, jednak niesympatyczne wrażenie pozostaje.Może warto zmienić podejście do KLIENTA - w końcu są tam dla nas!

zarejestrowany-uzytkownik

25.02.2011

Placówka

Lębork, Armii Krajowej 10

Nie zgadzam się (1)

Urząd Miasta Lębork

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Lębork?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzisiaj musiałam załatwić...
Dzisiaj musiałam załatwić kilka spraw w Urzędzie Miasta w Lęborku. W każdym z pokoi w których byłam Panie naprawdę bardzo miłe, sympatyczne i przyjazne dla petenta. Niestety strasznie się rozczarowałam idąc do kasy. Na korytarzu trzy okienka w tym dwa okienka z informacją i tylko jedno z kasą! Przez 20min. które tam stałam do informacji podeszły dwie osoby a przed kasą stało chyba 15 osób. Co to za filozofia?! Wydaje mi się ze jedna pani z tej informacji mogła by również obsługiwać petentów którzy chcą wpłacić lub pobrać pieniądze a nie siedzieć bezczynnie.