Poszedłem do Działu Nieruchomości w UDB w celu zarejestrowania mieszkania i złożenia wniosku o podatek od nieruchomości. W tym celu musiałem przedstawić kilka dokumentów, takich jak pełnomocnictwa, akt notarialny, meldunek oraz wypełnić obszerny wniosek. Obsługująca mnie Urzędniczka powoli i cierpliwie tłumaczyła mi zawiłości dokumentu, który wypełniałem. Pomogła min. obliczyć przypadający na mnie metraż terenu wspólnego( chodnik, parking itp.)Pozwoliła mi również (na moją wyraźną prośbę) zrobić ksero wniosku( UD to nie Urząd Skarbowy gdzie trzeba mieć kopię). Po dopełnieniu wszystkich formalności sama z własnej inicjatywy poinformowała mnie o możliwości ulg podatkowych dotyczących mojego mieszkania. Pierwszy raz załatwiłem tak szybko i sprawnie sprawę w urzędzie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.