Dworzec PKP Tarnów

(2.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Tragedia. Jeśli naprawdę...
Tragedia. Jeśli naprawdę nie musisz jechać pociągiem to omijaj to miejsce szerokim łukiem - bardzo długie kolejki jeśli chodzi o zakup biletu, tylko dwa okienka czynne, a w tym po prawej stronie od wejścia obsługuje pani, która na 100% siedzi tam za karę (wypuście ją dla jej dobra i dobra pasażerów xD), otóż dla tej pani ogromnym problemem jest sprawdzenie godziny odjazdu pociągu, nie odpowiada na żadne pytania (ewentualnie odburknie coś pod nosem) - człowiek czuje się zdezorientowany, nie ma pewności czy dostanie w ogóle bilet na właściwy pociąg; jest niemiła, gburowata, traktuje kupującego jak by niewiadomo jaką przysługę mu wyświadczała, a tempo wydawania biletów też pozostawia wiele do życzenia. Od wielu lat nic się nie zmienia i już tracę nadzieję, że kiedykolwiek się zmieni...

Klient_8OvP

06.10.2023

Placówka

Tarnów, Plac Dworcowy 1

Nie zgadzam się (0)
Lokalizacja:, Plac Dworcowy...
Lokalizacja:, Plac Dworcowy 1, 33-100 Tarnów, woj. Małopolska PKP Dworzec Główny Tarnów nareszcie zaczyna wyglądać jak normalny dworzec trwa remont ale już widać poprawę. Na dworcu czysto i nawet jest ciepło. Chciałem kupić bilet przy jednej kasie kupowało bilet kilku podróżnych zauważyłem inną kasę gdzie nikt nie stał podszedłem i bez problemu kupiłem bilet płacąc kartą. Data obserwacji 20/12/2010r

Elf_1

21.12.2010

Placówka

Tarnów, Plac Dworcowy 1

Nie zgadzam się (9)

Dworzec PKP Tarnów

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dworzec PKP Tarnów?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tragedia. Jeśli naprawdę...
Tragedia. Jeśli naprawdę nie musisz jechać pociągiem to omijaj to miejsce szerokim łukiem - bardzo długie kolejki jeśli chodzi o zakup biletu, tylko dwa okienka czynne, a w tym po prawej stronie od wejścia obsługuje pani, która na 100% siedzi tam za karę (wypuście ją dla jej dobra i dobra pasażerów xD), otóż dla tej pani ogromnym problemem jest sprawdzenie godziny odjazdu pociągu, nie odpowiada na żadne pytania (ewentualnie odburknie coś pod nosem) - człowiek czuje się zdezorientowany, nie ma pewności czy dostanie w ogóle bilet na właściwy pociąg; jest niemiła, gburowata, traktuje kupującego jak by niewiadomo jaką przysługę mu wyświadczała, a tempo wydawania biletów też pozostawia wiele do życzenia. Od wielu lat nic się nie zmienia i już tracę nadzieję, że kiedykolwiek się zmieni...