Cukiernia Magro

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kiedy weszliśmy, do...
Kiedy weszliśmy, do kasy stała 5-osobowa kolejka, spodziewałam się więc obłożenia wszystkich stolików, ale znalazł się wolny dla nas. Usadowienie się przy stoliku było trudne, ponieważ zostały poustawiane bardzo blisko siebie i musieliśmy potrącać innych klientów, siedzących przy sąsiednich stolikach. Na stoliku pozostały brudne talerze po kimś innym, które odniosłam na specjalną ladę - podczas naszej 30 minutowej wizyty zauważyłam, że pracownica pojawiła się tylko raz, żeby posprzątać. Na tej samej ladzie znajdują się też cukiernice dla klientów. Mam zastrzeżenie do klimatyzacji, ponieważ dmuchało na nas zimne powietrze. Ciasta są wystawione w ladzie chłodniczej, z podanymi nazwami i cenami za kawałek lub za kilogram. W ofercie są też inne desery oraz zimne i gorące napoje. Obsługa była 4-osobowa, ubrana w firmowe stroje. Zauważyłam, że klienci byli obsługiwani sprawnie i z uśmiechem.

Aszka

15.11.2010

Placówka

Olsztyn, Kołłątaja 23

Nie zgadzam się (1)

Cukiernia Magro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cukiernia Magro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kiedy weszliśmy, do...
Kiedy weszliśmy, do kasy stała 5-osobowa kolejka, spodziewałam się więc obłożenia wszystkich stolików, ale znalazł się wolny dla nas. Usadowienie się przy stoliku było trudne, ponieważ zostały poustawiane bardzo blisko siebie i musieliśmy potrącać innych klientów, siedzących przy sąsiednich stolikach. Na stoliku pozostały brudne talerze po kimś innym, które odniosłam na specjalną ladę - podczas naszej 30 minutowej wizyty zauważyłam, że pracownica pojawiła się tylko raz, żeby posprzątać. Na tej samej ladzie znajdują się też cukiernice dla klientów. Mam zastrzeżenie do klimatyzacji, ponieważ dmuchało na nas zimne powietrze. Ciasta są wystawione w ladzie chłodniczej, z podanymi nazwami i cenami za kawałek lub za kilogram. W ofercie są też inne desery oraz zimne i gorące napoje. Obsługa była 4-osobowa, ubrana w firmowe stroje. Zauważyłam, że klienci byli obsługiwani sprawnie i z uśmiechem.