Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Cukiernia Magro
Treść opinii: Kiedy weszliśmy, do kasy stała 5-osobowa kolejka, spodziewałam się więc obłożenia wszystkich stolików, ale znalazł się wolny dla nas. Usadowienie się przy stoliku było trudne, ponieważ zostały poustawiane bardzo blisko siebie i musieliśmy potrącać innych klientów, siedzących przy sąsiednich stolikach. Na stoliku pozostały brudne talerze po kimś innym, które odniosłam na specjalną ladę - podczas naszej 30 minutowej wizyty zauważyłam, że pracownica pojawiła się tylko raz, żeby posprzątać. Na tej samej ladzie znajdują się też cukiernice dla klientów. Mam zastrzeżenie do klimatyzacji, ponieważ dmuchało na nas zimne powietrze. Ciasta są wystawione w ladzie chłodniczej, z podanymi nazwami i cenami za kawałek lub za kilogram. W ofercie są też inne desery oraz zimne i gorące napoje. Obsługa była 4-osobowa, ubrana w firmowe stroje. Zauważyłam, że klienci byli obsługiwani sprawnie i z uśmiechem.