suzuki kalinka

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Salon samochodowy SUZUKIi...
Salon samochodowy SUZUKIi jest połączony z salonem SEATA i wejście do salonu, mimo odrębnych części ekspozycyjnych odbywa się tylko jednym wspólnym wejściem, mimo iż są odrebne drzwi do obu części salonów. Ponad 15 minut oglądałem jeden samochód, sprawdzając wszystkie możliwe elementy zanim pojawił się "ktoś" oznajmiając, iż nie ma obecnie sprzedawcy bo pojechał na jazdę testową z klientem. Czekałem jeszcz około 10 minut, aż wreszcie przyszedł sprzedawca. Usiadł za biurkiem i pytał z około 5 metrów, w czym może pomóc. Jego pozycja za biurkiem nie była zbyt uprzejma. W rozmowie o detalach samochodu przy biurku sprzedawcy posługiwał się on katalogiem i cennikiem, bez wyraźnego zainteresowania klienta samym pojazdem. Nie było żadnej inicjatywy ze strony sprzedawcy by zachęcić do zakupu. Marny to sprzedawca samochodów z katalogu.

Tanaka

30.10.2010

Placówka

Elbląg, Komeńskiego

Nie zgadzam się (5)

suzuki kalinka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż suzuki kalinka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Salon samochodowy SUZUKIi...
Salon samochodowy SUZUKIi jest połączony z salonem SEATA i wejście do salonu, mimo odrębnych części ekspozycyjnych odbywa się tylko jednym wspólnym wejściem, mimo iż są odrebne drzwi do obu części salonów. Ponad 15 minut oglądałem jeden samochód, sprawdzając wszystkie możliwe elementy zanim pojawił się "ktoś" oznajmiając, iż nie ma obecnie sprzedawcy bo pojechał na jazdę testową z klientem. Czekałem jeszcz około 10 minut, aż wreszcie przyszedł sprzedawca. Usiadł za biurkiem i pytał z około 5 metrów, w czym może pomóc. Jego pozycja za biurkiem nie była zbyt uprzejma. W rozmowie o detalach samochodu przy biurku sprzedawcy posługiwał się on katalogiem i cennikiem, bez wyraźnego zainteresowania klienta samym pojazdem. Nie było żadnej inicjatywy ze strony sprzedawcy by zachęcić do zakupu. Marny to sprzedawca samochodów z katalogu.