Opinia użytkownika: Tanaka
Dotycząca firmy: suzuki kalinka
Treść opinii: Salon samochodowy SUZUKIi jest połączony z salonem SEATA i wejście do salonu, mimo odrębnych części ekspozycyjnych odbywa się tylko jednym wspólnym wejściem, mimo iż są odrebne drzwi do obu części salonów. Ponad 15 minut oglądałem jeden samochód, sprawdzając wszystkie możliwe elementy zanim pojawił się "ktoś" oznajmiając, iż nie ma obecnie sprzedawcy bo pojechał na jazdę testową z klientem. Czekałem jeszcz około 10 minut, aż wreszcie przyszedł sprzedawca. Usiadł za biurkiem i pytał z około 5 metrów, w czym może pomóc. Jego pozycja za biurkiem nie była zbyt uprzejma. W rozmowie o detalach samochodu przy biurku sprzedawcy posługiwał się on katalogiem i cennikiem, bez wyraźnego zainteresowania klienta samym pojazdem. Nie było żadnej inicjatywy ze strony sprzedawcy by zachęcić do zakupu. Marny to sprzedawca samochodów z katalogu.